Lectură de 2 minute

15 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Coca-Cola schimbă rețeta la Zero Zahăr și ambalajul băuturilor, pentru prima dată în ultimii 5 ani

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Compania Coca-Cola anunță lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reunește variantele Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr sub o versiune actualizată a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat în întreaga lume în 2016.

Noul design este simplificat, eliminând elementele suplimentare precum discul roșu. Noul design plasează logo-ul Coca-Cola în partea de sus a etichetei.

Designul are la bază culoarea originală și universal recunoscută a brandului, roșu. Atunci când roșu vine alături de inscripția în stil Spencerian, pe alb, este vorba despre Coca-Cola Gust Original. Combinația dintre roșu și scrisul negru definește varianta Coca-Cola Zero Zahăr, acest element fiind un nou mod de a diferenția varianta Zero Zahăr, alături de alte detalii, precum capacul negru al sticlei.

Designul actualizat va fi disponibil pentru prima dată pe ambalajul de Coca-Cola Zero Zahăr, care lansează, totodată, o rețetă nouă, ce aduce această variantă mai aproape de Coca-Cola Gust Original.

Noua rețetă, noul design și campania de marketing, dedicate Coca-Cola Zero Zahăr, au fost deja lansate în Europa și America Latină. Actualizarea design-ului de marcă se va desfășura pe parcursul anului 2021 la nivel global, toate variantele urmând să facă tranziția completă către acest design în 2022.

Coca-Cola înlocuiește folia de plastic pentru baxurile de doze

Sistemul Coca-Cola în România a investit două milioane euro în fabrica din Timișoara și aduce tehnologia Keel Clip în România, înlocuind folia de plastic folosită pentru baxurile de doze cu un ambalaj colectiv din carton biodegradabil și reciclabil.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu. Pe plan local, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Citeste si:
Sclavie modernă pe plantațiile de cacao: producătorul de ciocolată Tony's Chocolonely, dat în judecată de Mondelez din cauza unei campanii CSR
Sclavie modernă pe plantațiile de cacao: producătorul de ciocolată Tony's Chocolonely, dat în judecată de Mondelez din cauza unei campanii CSR

Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2019, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 574 milioane de euro, echivalentul a 0,26% din PIB-ul României.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Coca-Cola schimbă rețeta la Zero Zahăr și ambalajul băuturilor, pentru prima dată în ultimii 5 ani