Veniturile Coca-Cola în America de Nord, cea mai mare piață a sa, au crescut cu 28% în primăvară, compania fiind ajutată de redeschiderea locurilor publice din Statele Unite.
Redeschiderea economiei în Europa, Asia și America Latină a ajutat ridicarea veniturilor companiei cu 41,1% în primăvară, ajungând la 10,13 milioane de dolari (aproximativ 8,59 milioane de euro), peste așteptările analiștilor estimate la 9,32 milioane de dolari.
Veniturile nete totale ale companiei au scăzut cu 28% în urmă cu un an din cauza pandemiei. Pe de altă parte, competitorul său, PepsiCo, care este mult mai dependent de vânzările din restaurante și baruri, a raportat o scădere de 20,5% în primăvara anului trecut, mult mai mică față de cea a Coca-Cola.
Coca-Cola și-a actualizat venitul anual organic, așteptându-se să crească de la 12% la 14% comparativ cu progronza anterioară în care se aștepta să crească doar cu o cifră. Este de așteptat ca profitul anual al companiei să crească de la 13% la 15%.
Venitul net care revine acționarilor Coca-Cola crește la 48%, ajungând la 2,64 milioane de dolari (aproximativ 2,24 milioane de euro) în al doilea trimestru încheiat la 2 Iulie 2021.
Cu excepția produselor ocazionale, compania a câștigat 68 de cenți pe acțiune, depășind așteptările de 56 de cenți pe acțiune.