Lectură de 2 minute

10 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Carrefour România: 10.000 de clienți au plătit cu PET pentru fructe și legume românești în 14 hipermarketuri

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Caravana „Plata cu PET” a ajuns până acum în 14 din cele 20 de hipermarketuri în care va staționa, timp în care peste 10.000 de clienți au participat plătind cu pet pentru fructe și legume de la producători locali. Până acum, au fost colectate peste 200.000 de pet-uri, cele mai multe fiind strânse în București, la Carrefour Orhideea – peste 36.000 - iar cel mai mare număr de persoane participante a fost înregistrat în Satu Mare, peste 1.500 de persoane.

Clienții Carrefour pot să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata, iar pentru fiecare recipient de apă rPET Dorna, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume.

Caravana „Plata cu PET”, parte din programul de economie circulară „Punem Preț pe Plastic” al Carrefour România, a început în luna septembrie 2021 și a ajuns în 14 hipermaketuri din cele 20 planificate pentru acest an. Campania se derulează în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și cu susținerea Green Point Management, Financiar Recycling, Recycle International și Green PC Ambalaje.

„Numărul mare de clienți participanți ne arată faptul că există interes pentru reciclare în rândul românilor, însă au nevoie de o infrastructură potrivită și mai ales încredere că efortul lor nu este în zadar și acțiunile de reciclare chiar au efect”, a declarat Felician Cardoș, environmental manager Carrefour România.

Inițiativa continuă în alte șase orașe din țară: Bârlad, Galați, Iași, Ploiești, Sfântu Gheorghe, Suceava, iar calendarul acțiunilor este disponibil pe site-ul oficial www.carrefour.ro. Totodată, participanții din fiecare oraș se pot înscrie la o tombolă cu premii constând în produse realizate de întreprinderi sociale care angajează persoane cu dizabilități și dificultăți sociale.

Punem Preț Pe Plastic este un programul de economie circulară al Carrefour România adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. Programul a fost lansat în anul 2019 cu inițiativa „Plata cu PET”, în cadrul căreia s-au colectat peste 370.000 de PET-uri și s-au dat la schimb peste 92 de tone de fructe și legume românești în 14 hipermarketuri participante în primele două ediții ale campaniei, în perioada 2019 – 2020.

Carrefour România are peste 360 de magazine în țară.

Citeste si:
Cum arată un centru comercial ”verde”? Răspunsul lui Marius Barbu, Group Asset Director NEPI Rockcastle
Cum arată un centru comercial ”verde”? Răspunsul lui Marius Barbu, Group Asset Director NEPI Rockcastle
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour România: 10.000 de clienți au plătit cu PET pentru fructe și legume românești în 14 hipermarketuri