Lectură de 3 minute

05 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Carrefour dă startul ultimei ediții a programului Plata cu PET. Campania se desfășoară în 37 de hipermarketuri din țară

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Între 1 septembrie și 24 noiembrie, Plata cu PET revine pentru a cincea și ultima ediție, de data aceasta în toate orașele în care Carrefour este prezent cu hipermarketuri, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, GreenPoint Management, TOMRA, FEPRA și ECO Synergy. Caravana își propune să faciliteze trecerea consumatorilor la standardele europene de colectare selectivă prin promovarea unui obicei și comportament prietenos cu natura.

Sursa foto: Carrefour

Campania va avea, pentru al doilea an consecutiv, echipamentele inteligente (Reverse Vending Machines), care dispun de tehnologia necesară colectării separate pentru PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă, aliniat la standardele europene de colectare selectivă. Clienții vor primi la schimb fructe și legume românești la prețul de 1 PET, doză de aluminiu sau ambalaj de sticlă per bucată.

De asemenea, pentru fiecare recipient de apă PET DORNA, realizat din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții vor primi o cantitate dublă de fructe și legume proaspete. Încă de la lansare, Plata cu PET susține și inspiră consumatorul la obiceiuri mai bune, responsabile și prietenoase cu mediul, atât la cumpărături cât și acasă.

Clienții pot schimba ambalaje reciclabile pe fructe și legume

Cea de-a 5-a ediție a campaniei aduce pentru ultima dată în lumina reflectorului fructele și legumele românești. Produsele fermierilor locali rămân alături de Plata cu PET până la finalul caravanei, după care vor fi găsite doar la raft.

Așadar, doar toamna aceasta clienții mai pot schimba ambalaje reciclabile pe fructe și legume de sezon provenite de la fermieri independenți și asociați în cooperative, parteneri Carrefour România. Prin strategia globală Act for Food, Carrefour susține producătorii locali, facilitând accesul clienților la produse proaspete și accesibile pentru toți.

Plata cu PET a fost introdusă pentru prima dată de Carrefour România în 2019, ca parte a programului de economie circulară „Punem Preț pe Plastic”. În cei patru ani de campanie, au fost colectate peste 1 milion de ambalaje PET și peste 300.000 de sticle și doze de aluminiu, prin implicarea a mai mult de 500.000 de clienți, care au primit în schimb peste 200 de tone de fructe și legume românești.

Prima oprire a caravanei Plata cu PET 2023 a avut loc weekend-ul acesta la Alba Iulia, în incinta noului hipermarket Carrefour și în Sibiu. Clienții celor două orașe au reciclat aproximativ 3.000 de PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje din sticlă la stația special amenajată în magazine, pentru care au primit fructe și legume românești proaspete.

Inițiativa se derulează în paralel în câte două orașe, în 37 de hipermarketuri din țară în perioada 1 septembrie24 noiembrie (Alba Iulia – Sibiu:1-3 septembrie; Cluj – Brașov: 5-7 septembrie; Baia Mare – Sfântu Gheorghe: 9-11 septembrie; Satu Mare – Piatra Neamț: 13-15 septembrie; Oradea – Bârlad: 17-19 septembrie; Timișoara – Focșani: 21-23 septembrie; Drobeta-Turnu Severin – Galați: 26-28 septembrie; Târgu Jiu – Brăila, 1-3 octombrie; Craiova: 5-8 octombrie; Constanța: 6-8 octombrie; București: 17-19 octombrie; Râmnicu Vâlcea – București: 21-23 octombrie; Arad – Buzău: 25-27 octombrie; Zalău – Ploiești: 29-31 octombrie; Târgu Mureș – Târgoviște: 2-4 noiembrie; Suceava – Pitești: 6-8 noiembrie; Botoșani – București: 10-12 noiembrie; Iași – București: 14-16 noiembrie; Roman – București: 18-20 noiembrie; București: 22-24 noiembrie).

Citeste si:
Kaufland, Carrefour și Mega Image retrag de la vânzare un produs suspect de contaminarea cu salmonela 
Kaufland, Carrefour și Mega Image retrag de la vânzare un produs suspect de contaminarea cu salmonela 

Pe lângă fructele și legumele românești, clienții care aduc ambalaje PET, sticla și doze de aluminiu, pe durata campaniei pot participa la marea tombolă pentru câștigarea a 20 de trotinete electrice, cu înscriere pe baza cartonașului disponibil în zonele dedicate campaniei.

Pentru mai multe detalii, participanții pot consulta regulamentul campaniei pe site-ul www.carrefour.ro sau la biroul de Relații Clienți din magazin.

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour dă startul ultimei ediții a programului Plata cu PET. Campania se desfășoară în 37 de hipermarketuri din țară