Lectură de 2 minute

17 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Campanie Coca-Cola, Auchan și GreenPoint Management: colectezi separat PET-urile și câștigi premii lunar

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Compania Coca-Cola HBC România, parte a Sistemului Coca-Cola în România, în parteneriat cu Auchan și GreenPoint Management, companie ce activează în domeniul gestionării deșeurilor de ambalaje, demarează campania “PETcolectezi și câștigi” ce urmărește creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța colectării separate în rândul consumatorilor.

Campania, implementată de organizația non-profit Viitor Plus, invită consumatorii să colecteze ambalaje de plastic de tip PET în spațiile de colectare special amenajate în hipermarketurile și supermarketurile Auchan din toată țara.

Consumatorii care aleg să colecteze separat ambalajele PET, folosind coșurile inteligente instalate în spațiile Auchan, pot câștiga lunar premii în cadrul campaniei, ce se desfășoară în perioada 19 ianuarie - 18 mai 2022, urmând pașii de mai jos:

  • Scanarea codului QR regăsit pe coșurile special amenajate pentru colectare și urmarea pașilor de pe www.petcolect.ro

  • Introducerea PET-urilor în coș

    Retail jobs
  • Verificarea e-mailului pentru a vedea numărul total de PET-uri colectate. Fiecare PET oferă o șansă la tragerea la sorți.

Participanții pot câștiga lunar unul dintre cele 15 vouchere de cumpărături la Auchan, în valoare de 100 lei fiecare.

La finalul campaniei, primii trei participanți care au colectat cele mai multe PET-uri vor primi câte un coș cu produse marca Auchan, în valoare de 500 lei fiecare.

Citeste si:
Analiză: 80% dintre magazinele online din România sunt vulnerabile la atacuri de tip phishing
Analiză: 80% dintre magazinele online din România sunt vulnerabile la atacuri de tip phishing

PETcolectezi și câștigi îi motivează pe români să strângă și să recicleze PET-urile. Campania are rolul de a schimba percepția publică față de deșeurile reciclabile, în condițiile în care PET-urile pot fi transformate prin reciclare în noi produse: noi sticle de plastic și alte ambalaje, tricouri, covoare. Odată cu această transformare, se reduce și impactul negativ asupra mediului", a declarat Teia Ciulacu, Președinte Viitor Plus.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2020 vânzări de peste 2,1 miliarde de unități. Compania are operațiuni în 29 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni.

Auchan România are în portofoliu peste 170 de magazine, cuprinzând atât formatul de hipermarket, supermarket, magazine de ultraproximitate, cât și magazinul online.

GreenPoint Management este o companie care implementează obligativitatea răspunderii extinse a producătorilor (OIREP). Licențiată de Ministerul Mediului, organizația preia obligațiile privind gestionarea ambalajelor introduse pe piața națională și atinge țintele de reciclare/ valorificare pentru clienți. Portofoliul companiei include firme de renume din domenii de activitate precum retail, FMCG, distribuție, producție, sănătate.

Asociația Viitor Plus este o organizație non-profit cu o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educație pentru mediu, voluntariat și infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un Copac, Atelierul de Pânză, Recicleta, Harta Reciclării, Eco Provocarea și Biroul Eco. Viitor Plus – pentru oameni și natură.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Campanie Coca-Cola, Auchan și GreenPoint Management: colectezi separat PET-urile și câștigi premii lunar