Grupul Bonduelle consideră că profitul și creșterea economică din anul financiar 2022 - 2023 vor depinde de dinamica consumului, dar și de scumpirea produselor, notează ESM.
În Europa, unde se află 59,4% din activitatea companiei, veniturile au crescut cu 12,3%.
În aceste condiții, compania a decis să continue politica de creștere treptată a prețurilor, pentru a face față inflației. Scumpirile vor apărea la produsele la conservă, dar și la cele congelate.
Volumele pentru aceste produse au înregistrat profit atât în zona de consum, cât și în retail, iar segmentul de salate a fost salvat de un sezon estival dinamic, deși părea compromis de dificultățile apărute în transporturi.
Bonduelle este o afacere de familie fondată în Franța în 1853, ale cărei produse sunt comercializate în aproape 100 de țări, sub șase branduri: Bonduelle, Cassegrain, Globus, Del Monte, Ready Pac Foods și Arctic Gardens. Astăzi, Bonduelle are 14.600 de angajați și generează vânzări de 2.855 miliarde de euro (cifre aferente exercițiului financiar 2019-2020).