Lectură de un minut

29 Aug 2023 - Știri și Noutăți

[VIDEO] Arnold Schwarzenegger a devenit imaginea brandului de bricolaj al Lidl

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Starul filmelor de acțiune Arnold Schwarzenegger a fost numit noua imagine a mărcii Parkside de bricolaj de la Lidl, pe mai multe piețe europene.

Sursa foto: Lidl

Sub motto-ul "You got this", starul din Terminator apare în reclame TV și în rețelele de socializare pentru această gamă, care include o serie de unelte de bricolaj și de întreținere a locuinței - aproximativ 800 de articole în total, potrivit ESM.

Într-un comunicat, Lidl a precizat că Arnold Schwarzenegger 'se potrivește perfect' cu produsele din gama Parkside, cu cuvinte precum 'putere, ambiție, practicitate și atitudine cool' asociate cu el.

"Sunt aici pentru a vorbi despre instrumentele mele pentru succes", spune Schwarzenegger în spotul publicitar. "Tot ceea ce am construit vreodată a fost pentru că am avut puterea în palmă, la fel ca și voi. Nu mi-a fost frică să eșuez, să gândesc în afara cutiei - am construit o nouă cutie."

Lidl împlinește 50 de ani

Anul acesta se împlinesc 50 de ani de la deschiderea primului magazin Lidl în Germania, iar discounterul a organizat o serie de evenimente pe parcursul anului, sub sloganul "50 Jahre mehr als günstig" ("50 de ani mai mult decât ieftin").

Primul magazin Lidl a fost deschis în Ludwigshafen-Mundenheim, lângă Mannheim, în 1973.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  [VIDEO] Arnold Schwarzenegger a devenit imaginea brandului de bricolaj al Lidl