Prin această schimbare, compania speră să sporească eficiența personalului, precum și să faciliteze experiența de cumpărare pentru clienți, potrivit thebulletin.be.
Lanțul de supermarketuri urmărește o "simplificare", a declarat un purtător de cuvânt al Lidl. "Scopul este acela de a face în așa fel încât clienții să recunoască un Lidl atunci când intră", a adăugat acesta.
Prin urmare, lanțul optează pentru un model mai simplu de "hard discount", cu promoții mai vizibile și mai multe case de marcat de tip selfscan.
"În prezent, există multe variații între sucursalele noastre, ceea ce înseamnă că există multe sarcini operaționale diferite pentru fiecare magazin. Prin trecerea la un concept de magazin clar pentru toate magazinele în ceea ce privește logistica, transportul, livrările, va fi mai ușor și mai eficient și pentru personalul nostru”, a mai spus purtătorul de cuvânt.
În altă ordine de idei, retailerul alimentar Lidl a anunțat și o reorganizare a structurii de management din Germania, în încercarea de a accelera procesul decizional și de a eficientiza operațiunile, potrivit unor rapoarte.