"În 2024, dealerii auto vor putea vinde pentru prima dată vehicule în magazinul Amazon din SUA. Această nouă experiență de cumpărături digitale va facilita clienților să cumpere o mașină nouă online și apoi să o ridice sau să le fie livrată la reprezentanța lor locală la momentul care le convine cel mai bine", a precizat compania americană.
Clienții vor putea să caute pe Amazon vehiculele disponibile în zona lor pe baza unei varietăți de preferințe - inclusiv model, finisaj, culoare și caracteristici - să aleagă mașina preferată și să plătească online cu opțiunile de finanțare care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor, precizează inforetail.es.
Hyundai, primul partener al noii unități de afaceri Amazon
Lansarea acestei noi unități de afaceri a Amazon are ca prim partener Hyundai, cu care a semnat un acord de colaborare strategică.
"Hyundai este o companie inovatoare care împărtășește pasiunea Amazon de a încerca să facă viața clienților mai bună și mai ușoară în fiecare zi. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm împreună pentru mulți ani de acum încolo", a declarat Andy Jassy, CEO-ul Amazon.
În acest sens, Hyundai a ales Amazon Web Services (AWS) ca furnizor de cloud prioritar pentru a-și accelera transformarea digitală folosind capacități care variază de la calcul, stocare, baze de date și analiză până la inteligență artificială (AI) sau Internet of Things (IoT).
Amazon este o companie americană de comerț online cu amănuntul, cu sediul în Seattle, Washington. Jeff Bezos a fondat compania în 1995, iar sub conducerea sa Amazon.com a devenit cea mai mare companie de comerț online din lume.
GLAMI se extinde în Polonia
