Lectură de 2 minute

11 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Afacerile nemților de la dm drogerie markt au crescut în România cu 20%, în pandemie. Retailerul va colecta ambalajele și va introduce stații de reumplere pentru detergenți

Anca Olteanu

Lanțul de drogherii dm drogerie markt a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 19,5%, de la 525 de milioane lei, anul trecut, la 628 milioane lei, până la finalul anului financiar care s-a încheiat în septembrie. Retailerul a anunțat că va colecta ambalajele produselor în magazine și va introduce stații de reumplere pentru detergenți.

Retailerul a deschis cinci noi unități anul acesta, în Timișoara, Sibiu, Sfântu Gheorghe, Iași, Florești (Cluj) și a ajuns la 117 filiale, cu 981 de angajați.

Compania anunță că nivelul investițiilor rămâne ridicat, o mare parte din sume fiind direcționate către noile filiale, dar și către modernizarea celor existente, iar în acest an și către extinderea depozitului central, cu 5 300 de metri pătrați, ajungând la o suprafața totală de 12 800 de metri pătrați. La depozitul central, echipa s-a mărit cu 60 de persoane.

Una dintre eficientizări vine în zona sortimentului de cosmetică decorativă, pentru care a fost construită o platformă pe 3 niveluri, cu o suprafață totală de 750 de metri pătrați, care favorizează pregătirea a 4 comenzi de marfă simultan.

Retail jobs

Stații de reciclare și de reumplere a detergenților în dm

Retailerul anunță că în curând, ambalajele produselor achiziționate din drogherii vor putea fi returnate spre reciclare. La începutul anului viitor compania se va alătura inițiativei concernului prin care contribuie la o economie circulară: clienții vor putea returna ambalaje goale de la produse precum șampon, gel de duș și altele, iar acestea vor intra într-un proces de reciclare.

În plus, se vor introduce în drogheriile din România și stațiile de reumplere pentru detergenți. Prin utilizarea sticlei refolosibile se generează semnificativ mai puține deșeuri din ambalaje și plastic.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani.

Citeste si:
Doi studenți au lansat EasyBitez.ro, un asistent digital pentru gătit, cu o investiție de 5.000 de euro
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Afacerile nemților de la dm drogerie markt au crescut în România cu 20%, în pandemie. Retailerul va colecta ambalajele și va introduce stații de reumplere pentru detergenți