Lectură de un minut

16 Mar 2022 - Știri și Noutăți

5 to go dezvoltă o gamă de capsule de cafea pentru retail și deschide prima cafenea din Ungaria

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Brandul 5 to go dezvoltă o gamă de capsule pentru retail, cu trei sortimente compatibile Nesspreso (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L'esperienza) și cinci sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino). Capsulele vor fi disponibile în retailul modern, începând cu luna mai.

Primul trimestru este preconizat a se încheia cu 45 de cafenele deschise în întreaga țară, predominant în orașe mici sau mijlocii, dar și în orașele mari, unde rețeaua actuală se consolidează inclusiv prin achiziții de cafenele sau mici lanțuri locale.

Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii lanțului de cafenele 5 to go, au cumpărat în septembrie 2021 producătorul român de covrigi Sunday Bagel, pentru care vor să dezvolte o linie proprie de producție și să scoată peste 10 rețete, care vor fi puse la vânzare în câteva cafenele, dar și în alte rețele HoReCa și retail, în funcție de cerere.

5 to go deschide prima cafenea în Ungaria

La nivel de business, în luna martie 5 to go a intrat pe o piață nouă, cea din Ungaria, prin lansarea unei master francize. Sunt vizate un număr de cinci cafenele pentru a fi deschise până la finalul acestui an.

5 to go vrea să deschidă 200 de locații noi anul acesta, ajungând astfel la o rețea de aproximativ 500 de unități, după ce în 2021 a încheiat cu 296 de cafenele din pragul de 300 de unități stabilite. Lanțul românesc vrea să ajungă la 1.000 de cafenele în România, în următorii cinci ani.

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind unul dintre cele mai mari lanțuri de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 to go dezvoltă o gamă de capsule de cafea pentru retail și deschide prima cafenea din Ungaria