Lectură de 4 minute

30 Aug 2022 - Știri și Noutăți

5 to go a lansat capsulele de cafea pentru acasă și se extinde pe zona de retail

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată segmentului retail. Disponibile pentru început în 3 sortimente compatibile Nespresso - Colombia L’esperienza, Urban Crema și Esclusivo – capsulele din această gamă au fost dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor, fiind menite să aducă la un alt nivel experiența cafelei băute acasă.

Dezvoltarea permanentă a gamei de produse și extinderea operațiunilor în retail sunt obiective importante pentru 5 to go și parte din strategia de dezvoltare a companiei, care se concentrează pe trei direcții strategice - notorietate, inovație și calitate. Capsulele compatibile Nespresso beneficiază nu numai de o tehnologie avansată care înmagazinează aroma intensă a cafelei pentru a oferi consumatorilor o experiență inegalabilă a gustului, ci și de un preț competitiv.

„Consumatorii noștri ne povestesc de fiecare dată cât de mult apreciază experiența senzorială 5 to go. Astfel, am lucrat timp de aproape un an la acest nou produs, capsulele 5 to go, pentru a ne asigura că redă gustul autentic caracteristic 5 to go, astfel încât consumatorii noștri să se bucure de cea mai intensă aromă chiar și atunci când nu pot ajunge în cafeneaua preferată. Capsulele sunt soluția ideală pentru consumatorii activi, care au nevoie de branduri și gusturi pe care să se poată baza, indiferent că e 5 dimineața sau sunt zile în care cafenelele sunt închise. Vestea bună este că pregătim două noi arome pentru capsulele compatibile Nespresso și suntem în proces de dezvoltare a capsulelor compatibile Dolce Gusto, tocmai pentru a facilita accesul unui număr cât mai mare de consumatori la experiența intensă 5 to go, indiferent că aleg să vină în cafenelele noastre sau să savureze o cafea bună în intimitatea propriei locuințe. Obiectivul este de a obține acoperire numerică în retailul modern, cu un target de prezență de 30% în primul an de la lansare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

La selecția celei mai potrivite și savuroase cafele pentru gama de capsule 5 to go a contribuit Vlad Ștefănescu, cel care se ocupă de pregătirea la cele mai înalte standarde a fiecărui barista din echipă. Barista multiplu premiat la nivel național, obținând locul 1 la categoria „Cel mai bun Barista“ în anul 2021 și 2019, respectiv locul 2 în anul 2018, și locul 1 a categoria „Cel mai bun Bartender“ în 2018 și 2019, în cadrul Horeca Awards, Vlad face parte din echipa 5 to go de 5 ani, iar experiența și profesionalismul său se reflectă în rezultatele obținute de-a lungul carierei.

Retail jobs

„Pentru fiecare dintre noi, gustul cafelei are asocieri diverse. Experiența cafelei este una personală, iar atunci când găsim o aromă care ne place, ne dorim să simțim constant acest gust care ne face plăcere. Gustul 5 to go are la bază un blend unic, special creat pentru a defini experiența pe care acest brand o oferă – intensitate, profunzime, aromă, note speciale. Mă bucur să fiu ambasadorul acestei nou produs și le urez bun venit în familia 5 to go celor pentru care noile capsule lansate sunt alegerea ideală. Pentru un barista este importantă calitatea constantă și savoarea pe care o poate aduce într-o cafea, iar faptul că acestea pot fi obținute ușor și de consumatori acasă mă bucură. Consider că accesul la cafea de calitate, acasă sau în cafenele, va crește apetitul consumatorului român pentru produse premium cu gust și va contribui la dezvoltarea culturii cafelei în țara noastră”, a declarat Vlad Ștefănescu, barista și ambasador al gamei de capsule 5 to go.

Gama de capsule 5 to go este poziționată premium și se adresează consumatorilor tineri, persoane active social, cu un stil de viață echilibrat, care apreciază brandurile românești și caută cele mai bune produse, la un preț accesibil.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a ajuns la peste 350 de cafenele și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Citeste si:
Retailul viitorului: cum să îți crești vânzările și să te menții pe placul clienților. Află gratuit de la specialiștii prezenți la European Digital Commerce
Retailul viitorului: cum să îți crești vânzările și să te menții pe placul clienților. Află gratuit de la specialiștii prezenți la European Digital Commerce
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 to go a lansat capsulele de cafea pentru acasă și se extinde pe zona de retail