„Am văzut categoric niște schimbări din punctul acesta de vedere. Cred că cel mai la îndemână este transferul sau vizibilitatea către online a retailerilor care activau doar în offline și asta a fost cumva forțată de restricțiile care venit în timpul pandemiei. Asta a văzut toată lumea și și-au dat seama toți că nu poți să stai într-un singur canal și trebuie să diversifici și să deschizi și canalul de online (...).
De câștigat au avut cei care au fost prezenți și online și offline. În momentul restricțiilor a fost important sa fii online, dar cand restrictiile au fost ridicate, cand oamenii s-au întors în centrele comerciale și în magazinele fizice a fost important să le oferi oamenilor o astfel de experiență”, a declarat Cătălin Vlădescu, VP of B2B sales Eastern Europe VTEX, în cadrul retailArena 2021, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.
retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.
Credit foto: Ovidiu Udrescu