Lectură de 2 minute

25 Mai 2020 - Știri și Noutăți

UPDATE Zexe Braserie restrânge meniul, ca urmare a impactului pandemiei în HoReCa

Abonează-te pe  

Zexe Braserie renunță la o parte din produsele din portofoliu până la redeschiderea HoReCA, ca urmare a impactului crizei sanitare asupra lanțului de hoteluri, restaurante și cafenele. Fondatoarea Ana Consulea a declarat că cofetăria se va concentra pe livrările proprii, care vor ajunge la client în două ore de la plasara comenzii, notează Wall-street.ro.

Restrângerea de gamă este una minoră și este valabilă doar în această perioadă, până când lucrurile vor reveni la normal, ceea ce implică redeschiderea teraselor, preconizată pentru 1 iunie și redeschiderea restaurantului, preconizată după 15 iunie.

Laboratorul a fost închis în perioada 19 martie - 14 mai, în care Braseria a luat o pauză, exceptând perioada Paștelui si 1 Mai, cand a fost funcțional pentru producția de produse de Paște, înghețată și alte deserturi.

Activitatea din laboratorul Zexe Braserie a scăzut, deoarece restaurantele, prin intermediul cărora realiza vânzările și cele cu care colabora, s-au închis. Laboratorul funcționează în prezent și susține producția produselor din Braserie și a comenzilor individuale.

„Dacă pe 9 martie aveam în jur de 400 de oameni în magazin, pe 11 martie, maximum zece erau cei care ne treceau pragul. A fost un șoc. Peste noapte, a dispărut 60% din motivul existenței noastre”, a declarat Ana Consulea, cofetar și fondator Zexe Braserie, într-un webinar realizat de Horeca Insight.

De Paște, cofetăria a lucrat cu 10 din cei 30 de angajați și a vândut mai mulți cozonaci decât anul trecut.

Vom avea mai puține produse, dar mai atent lucrate. De asemenea, vom face livrări cu livratorii noștri, cu timp de livrare până la două ore de la momentul primirii comenzii”, a mai spus Consulea.

Ana Consulea a fondat un laborator de cofetărie în București, în anul 2012, după ce s-a întors din Franța, unde a studiat cofetăria în cadrul Școlii de Cofetari din Montbeliard. Antreprenoarea își vindea prăjiturile în cadrul restaurantelor Zexe, deținute de părinții săi. Zexe Braserie a apărut în 2016, în urma unei investiții de 100.000 de euro. Echipa Zexe este formata din 30 de persoane, atât în cadrul braseriei, cât și în laborator.

Citeste si:
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  UPDATE Zexe Braserie restrânge meniul, ca urmare a impactului pandemiei în HoReCa