Suntem prezenți în România de mai puțin de un an și suntem deja foarte mulțumiți de dinamica pieței. Prezența noastră reprezintă o oportunitate unică de a ne continua călătoria spre a deveni The Starting Point for Fashion în Europa. Avem, de asemenea, mărci premium care sunt foarte atractive pentru clienții noștri, deoarece sunt de obicei prezente în topul celor mai căutate branduri. În 2023, obiectivul nostru este clar - ne propunem să fim locul pe care clienții noștri români îl iau în considerare atunci când vine vorba de modă, inspirație și stil de viață. Pentru a face acest lucru, vom continua să ne ascultăm clienții și să răspundem așteptărilor acestora, concentrându-ne pe crearea unui sortiment și mai relevant la nivel local și pe parteneriate cu branduri locale.
Daniel Roginski, General Manager CEE Zalando
Pentru a asigura profitabilitatea în 2023, Zalando a dat startul unui program de simplificare a procedurilor în cadrul companiei în luna februarie, anul curent. Acest lucru impune reducerea numărului de poziții din cadrul companiei și micșorarea numărului de angajați.
De asemenea, Zalando promite extinderea gamei de branduri și de produse din magazinul online.
Anul 2022 a fost caracterizat de o creștere a numărului de clienți, a programului de parteneriate și a abonamentelor de fidelitate Plus.
Obiective pentru 2023:
- Creștere între 1% și 7% pentru valoarea totală a mărfurilor vândute (GMV - Gross merchandise value), veniturile vor evolua între -1% și 4%, adj. EBIT de la 280 de milioane până la 350 de milioane de euro.
Scopul nostru final rămâne același. Vrem să servim cel puțin 10% din piața europeană de fashion de 450 de miliarde de euro.
Citeste si:Turcii de la AC&co. vor deschide 6 noi magazine de haine pentru bărbați și lansează primul shop online în România
David Schneider, co-CEO Zalando
Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty celor peste 49 de milioane de clienți activi în 25 de țări.