În al doilea trimestru din 2022, numărul clienților activi a crescut constant la peste 49 de milioane (11% YoY). În progresul său de aprofundare a relațiilor cu clienții, programul de loialitate al companiei, Zalando Plus, a crescut cu 164% YoY, având acum peste 1,5 milioane de membri, informează compania.
Voloarea brută a mărfurilor (GMV) pentru al doilea trimestru este constantă, în comparație cu trimestrul al doilea din 2021, situându-se la 3,8 miliarde euro, cu venituri de 2,6 miliarde euro (-4% YoY) și EBIT ajustat de 77,4 milioane de euro.
Totodată, Zalando Plus a crescut cu 164% YoY, depășind 1,5 milioane de membri. De asemenea, Zalando își va continua planul de investiții, a stimula o mai mare apropiere de clienți și pentru a dezvolta afacerile partenere, investind în special în Highsnobiety.
„Ne-am demonstrat agilitatea ca echipă, arătând că putem reacționa rapid pentru a ne adapta la mediul actual, făcând totodată experiența clienților noștri și mai inspirată și mai antrenantă. Continuăm să ne creștem baza de clienți și ne concentrăm pe deplin pe strategia noastră și facem investiții selective în afacerea noastră pentru a ne asigura creșterea pe termen lung”, a declarat Robert Gentz, Co-CEO la Zalando.