Zalando, una dintre cele mai cunoscute destinații europene de comerț electronic în domeniul modei și lifestyle, a lansat ZEOS (Zalando E-commerce Operating System). Acesta își propune să construiască un sistem de operare pentru industria modei, care să permită mărcilor și retailerilor să își gestioneze afacerile pe mai multe canale din Europa în cadrul unei singure platforme unificate, potrivit Pinkermoda.es.
Zeos deschide ușile Europei
Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă mărcile de modă și retailerii de pe piața europeană este reprezentată de exigențele ridicate ale consumatorilor în ceea ce privește livrarea comenzilor lor. Aceste cerințe sunt agravate, printre altele, de următoarele sarcini:
- gestionarea internă a diferitelor canale logistice
- Relația cu companiile de transport
Pe lângă o investiție semnificativă de bani, acestea implică, de asemenea, o investiție mare de timp în sarcini care nu sunt direct legate de design sau de modă.
ZEOS Fulfillment, lansat după un an de teste
Prin urmare, în octombrie 2022, Zalando a demarat un proiect pilot pentru soluția sa logistică multicanal cu un grup restrâns de parteneri. Acest serviciu este acum integrat sub marca proprie ZEOS Fulfillment. ZEOS se ocupă de procesele logistice complicate. Acest lucru permite mărcilor să se concentreze pe deplin asupra sarcinilor direct asociate cu lumea modei.
Mărcile și retailerii care se înscriu la acest serviciu trebuie doar să își trimită produsele la rețeaua de 12 depozite a Zalando. ZEOS se ocupă de restul. Un singur proces de integrare le oferă acces la un grup de peste 40 de transportatori care oferă peste 160 de opțiuni de livrare și returnare, localizate pe 23 de piețe europene.
ZEOS garantează o manipulare eficientă și o livrare rapidă către consumatorul final. Indiferent dacă achiziția este făcută pe Zalando, în propriul magazin online al mărcii sau chiar pe alte platforme europene multibrand.