Lectură de 2 minute

08 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Webinar retailTalks: Rethinking sustainability during a pandemic vineri, 11 septembrie, de la ora 11:00

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

În ultimii ani, sustenabilitatea a devenit mai mult decât un trend, ci o componentă pe care tot mai multe companii și-au asumat-o și au înglobat-o în strategia de business. Retailerii, cât și producătorii și-au redirecționat eforturile și bugetele pentru a oferi consumatorilor produse și servicii cât mai sustenabile, cu un impact redus asupra mediului înconjurător și social. Iar dacă la începutul anului părea că sustenabilitatea va fi trecută în categoria de “must-have” pentru companiile competitive care țin cont de noile realități de consum, pandemia de coronavirus ne-a dat peste cap planurile. Impactul crizei, atât sanitare, cât și financiare, a determinat ca unii retaileri și producători să-și regândească complet strategia pentru acest an. În acest nou contex generat de pandemia de Covid-19, unde se află obiectivul de sustenabilitate?

Vor mai continua companiile să investească în această direcție sau își vor pune planurile pe hold? Toate eforturile și avansul din ultimul an se vor fi pierdut din cauza unor alte priorități determinate de criza Covid-19? Dar consumatorul? Mai este interesat de această componentă, mai contează pentru el atunci când face achiziția? Își mai permite să aloce bugete mai mari pentru produse și alimente sustenabile?

La aceste întrebări și multe altele legate de sustenabilitate vom răspunde la următoarea ediție a retailTalks - Rethinking sustainability during a pandemic, vineri, 11 septembrie, de la ora 11:00!

Te poți înscrie gratuit la webinarul retailTalks AICI.

Ce dezbatem la retaiTalks: Rethinking sustainability during a pandemic

Vom vorbi despre cum se schimbă strategia companiilor în contextul pandemiei de Covid-19: se schimbă planurile de CSR și sustenabilitate, sunt redirecționate bugetele în alte direcții sau din contră, se va dovedi că sustenabilitatea în criza Covid-19 va fi un factor crucial ce va diferenția brandurile și companiile post-pandemie?

Vom dezbate, alături de invitații noști, ce provocări aduce noul context în strategiile companiilor privind sustenabilitatea, dar și ce direcții și oportunități noi apar.

Speakerii webinarului online retailTalks: Rethinking sustainability during a pandemic sunt:

  • Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager Mondelez România
  • Roxana Puia, Marketing Director Environ
  • Laura Ciobanu, Sustainability Manager EY România
  • Adrian Cocan, fondator Lăptăria cu Caimac

Webinarul retailTalks - “Rethinking sustainability during a pandemic" are loc pe 11 septembrie, de la ora 11:00. Webinarul este live și va putea fi urmărit pe paginile Wall-Street.ro, retail.ro și 9am.ro sau pe rețelele de socializare Facebook retail.ro, wall-street.ro și retailArena. Înscrierile se pot face AICI.

Citeste si:
GenAI - reticență versus oportunitate: La ce se așteaptă liderii companiilor din România
GenAI - reticență versus oportunitate: La ce se așteaptă liderii companiilor din România

Partenerii webinarului online retailTalks - “Rethinking sustainability during a pandemic" sunt Mondelez România și Environ.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Webinar retailTalks: Rethinking sustainability during a pandemic vineri, 11 septembrie, de la ora 11:00