Lectură de 3 minute

29 Aug 2022 - Știri și Noutăți

Waterdrop România lansează BREEZE, o nouă gamă în ediție limitată

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Waterdrop, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile, lansează o nouă colecție în ediție limitată – BREEZE, care include  o nouă aromă de Microdrinks, cuburi compacte ce se dizolvă în apă și o îmbogățesc cu ajutorul extractelor naturale din fructe și plante, oferind încă o opțiune sănătoasă pentru persoanele care își propun să consume mai multă apă și să elimine sucurile îmbuteliate.

BREEZE se alătură celor 12 arome permanente din portofoliul companiei Waterdrop. Cu nostalgia finalului de vară, nota principală a noii arome este castravetele, o legumă cu un conținut ridicat de apă, minerale și nutrienți, recomandat să facă parte din dieta zilnică. Aroma este îmbogățită și cu extract de cimbru, un ingredient cunoscut pentru efectele sale antiinflamatoare, fiind adesea folosit ca remediu pentru tuse și răceli.

Cele două ingrediente sunt completate de aroma de pepene verde, un fruct bogat în vitamine ce ajută la reducerea stresului oxidativ. În plus, cuburile sunt îmbogățite cu vitaminele B6, C și biotină, noul sortiment fiind mixul perfect dintre aromele fresh și dulci.

Vitamina B7/ Biotina este o vitamină hidrosolubilă din complexul de vitamine B, care protejează părul și pielea și ajută la menținerea echilibrului zahărului în sânge. Vitamina C sau acidul ascorbic este esențială pentru sănătate, întrucât protejează celulele corpului, ajută la absorbția fierului în organism, menținând sănătatea oaselor. În schimb, vitamina B6 susține sistemul cognitiv și reduce simptomele stresului.

Retail jobs

„Sustenabilitatea și angajamentul pentru protejarea mediului rămân misiunile noastre pe termen lung. Pentru că plasticul nu este biodegradabil și rămâne în mediu sute de ani, în aceeași formă în care a fost pus pe piață, ne propunem să investim constant în cercetarea și dezvoltarea produselor noastre și încercăm să venim periodic cu propuneri de design atractive, care să motiveze consumatorii să facă tranziția la un stil de viață mai atent față de mediul înconjurător”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Odată cu lansarea noului sortiment, Waterdrop a creat și două recipiente reutilizabile pentru apă în ediție limitată care completează colecția. Primul este confecționat din sticlă borosilicată de înaltă calitate, fiind rezistentă la căldură și zgârieturi. Cu un design elegant în nuanțe de verde salvie, care transmit frumusețea naturii, sticla are o capacitate de 600 ml și este prevăzută cu un capac din oțel inoxidabil, ce se închide etanș pentru a evita vărsarea conținutului în timpul transportului.

Pentru cei care își doresc ca băutura să rămână la temperatura optimă cât mai mult timp, Waterdrop propune un recipient confecționat din oțel inoxidabil cu pereți dubli, într-un ton de verde metalic. Băutura se menține rece până la 24 de ore și fierbinte timp de 12 ore.

Reutilizabile si durabile, potrivite pentru orice tip de băutură, recipientele Waterdrop sunt o alternativa ideală la sticlele din plastic, care fac parte dintre cele mai întâlnite deșeuri microplastice

Citeste si:
Studiu: Peste 60% dintre români sunt interesați de reducerea consumului de apă
Studiu: Peste 60% dintre români sunt interesați de reducerea consumului de apă

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Waterdrop România lansează BREEZE, o nouă gamă în ediție limitată