Lectură de 3 minute

27 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Producătorul de microdrink-uri Waterop lansează ORO, un nou sortiment de capsule din gama Microenergy

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Producătorul de capsule efervescente și recipiente reutilizabile pentru băuturi, Waterdrop, consolidează gama Microenergy. ORO, cel mai recent sortiment, conține o fuziune tropicală de mango și guava, cu adaos de cafeină naturală extrasă din planta de Guayusa.

Guayusa este o plantă revigorantă care se bucură de popularitate datorită popularităților sale. Conține cafeină naturală, ceea ce conferă băuturii un efect energizant, dar și teobromină, care stimulează starea de bine, vigilența și concentrarea, spune compania. În plus, Guayusa este bogată în antioxidanți și poate fi utilizată atât pentru prevenirea bolilor cronice, cât și pentru stabilizarea nivelului de glicemie.

„Odată cu lansarea sortimentului ORO consolidăm o nouă gamă în portofoliul nostru, Microenergy, prin care ne dorim să venim în ajutorul celor care își doresc un plus de energie și vitamine pentru a realiza cu succes toate sarcinile zilnice într-un mod mai sănătos”, a declarat Katerina Navratilova, CEO-ul companiei Waterdrop CEE.

În România, consumul de băuturi energizante este în creștere continuă, iar tot mai mulți oameni le aleg în detrimentul celor naturale sau necarbogazoase. În anul 2019, s-a înregistrat o cifră de 35 de milioane de litri de băuturi energizante consumate, ceea ce înseamnă 1,8 litri per capita, cu 40% mai mult față de anul 2015, potrivit unei cercetări de piață realizată de Euromonitor despre evoluția pieței de profil în 2020. De asemenea,consumul de băuturi îndulcite zilnic este mai frecvent în rândul bărbaților decât al femeilor, conform Eurostat.

Alături de NERO și SHIRO, celelalte două sortimente din gama Microenergy, ORO este o alternativă la sucurile energizante clasice sau cafea, întrucât nu conține zahăr sau conservanți. Capsulele sunt destinate persoanelor active, care caută un plus de energie în timpul antrenamentelor sau în viața de zi cu zi. Băutura răcoritoare se prepară rapid, dizolvând cubul Microenergy în 400-600 mililitri de apă.

Aroma fructată a capsulelor este îmbogățită cu vitaminele C, B6, B12, niacină și acid pantotenic. De asemenea, mango și guava sunt fructe binecunoscute pentru conținutul bogat de vitamine și minerale ce întăresc sistemul imunitar, aduc un plus de energie și ajută la menținerea nivelurilor optime a glicemiei și a colesterolului.

Accesoriul care completează colecția ORO este un recipient practic pentru apă, fabricat din sticlă durabilă, termorezistentă și rezistentă la zgârieturi, cu husă protectoare din neopren. Sticla are o formă Soft Square inovatoare, pentru a fi ușor de manevrat și utilizat atât în timpul antrenamentelor, cât și pe parcursul întregii zile. Alături de aceasta, în gamă mai sunt disponibile și alte accesorii, precum setul de paie reutilizabile și pahare în ediție limitată, într-o nuanță de auriu transparent.

Citeste si:
Câtă cafea Lavazza a fost consumată în 2023? Cifrele înregistrate de italieni
Câtă cafea Lavazza a fost consumată în 2023? Cifrele înregistrate de italieni

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste un milion de clienți la nivel global.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul de microdrink-uri Waterop lansează ORO, un nou sortiment de capsule din gama Microenergy