Lectură de 3 minute

18 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată, Flair, cu flori de soc, tei și zmeură

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Waterdrop, producătorul de microdrink-uri (cuburi cu arome de plante și fructe care se dizolvă în apă), recent lansat pe piața românească, vine cu o nouă aromă, Flair, o combinație de floare de soc, floare de tei și zmeură.

În perioada pandemiei, sănătatea a devenit o preocupare majoră pentru români. Ultimele cercetări confirmă faptul că românii au devenit mai conștienți de ceea ce consumă și au căutat alimente sănătoase: aproape 90% dintre ei au evitat produsele cu aditivi, 86% au folosit ingrediente naturale sau organice, iar 82% au evitat băuturile carbogazoase.

Waterdrop Flair este un nou cub compact hidratant care conține o serie de extracte naturale din plante. Floarea de soc, un ingredient stimulant și hrănitor, este adesea folosită ca remediu pentru tuse și răceli, extractul de floare de tei are efecte calmante care pot ajuta la inflamații, dureri de cap și stres datorită proprietăților sale calmante, iar zmeura este o sursă bogată de vitamine, minerale și nutrienți.

Conceptul Waterdrop legat de hidratare vizează mai degrabă un consum calitativ de apă și nu unul cantitativ. Prin intermediul cuburilor hidratante Waterdrop se adaugă diverse arome apei și este soluția naturală care poate înlocui consumul băuturilor îndulcite cu zahăr și ambalate în plastic.

Noua aromă Flair este concepută respectând aceleași principii de fabricație, doar din extracte naturale de fructe și plante, fără zahăr (potrivit pentru diabetici), fără conservanți, cu doar 4 calorii per microdrink și având un ambalaj ecologic. În plus, Flair conține vitaminele B7, C și E.

Recipiente din material sustenabil

Sticlele de 600ml din colecția Flair se remarcă dincolo de utilitate, printr-un design unic din material sustenabil. Sticlele sunt disponibile în cinci variante create de designerii de modă Viktor & Rolf, și sunt fabricate din sticlă borosilicată, iar recipientul Flair Magnolia are capacul din oțel inoxidabil încoronat cu o floare din rășină. Ediția limitată Flair va avea o serie de alte accesorii cu un concept unic, toate dezvoltate împreună cu designerii casei de modă Viktor & Rolf.

Suntem atenți la dorințele consumatorilor noștri și avem avantajul că ne putem plia rapid să punem în practică produsele solicitate. Asta ne permite să inventăm și să reinventăm continuu astfel încât să avem o paletă din ce în ce mai mare de consumatori care beau mai multă apă prin intermediul microdrink-urilor waterdrop și care elimină din regimul lor alimentar consumul de băuturi îndulcite cu zahăr. Misiunea waterdrop este de a crea un nou concept de hidratare, un stil de viață sănătos sub toate aspectele prin modul sustenabil în care operăm”, a precizat Kateřina Navrátilová, director Waterdrop pentru Europa Centrală și de Est.

Waterdrop Microdrink este o marcă din Austria, prezentă pe 13 piețe din Europa și în SUA și intenționează să se extindă pe piețele asiatice. De asemenea, deține 19 magazine. Expansiunea companiei este susținută de o creștere constantă de 400% de la lansarea sa, în 2017. Până în prezent, au fost vândute peste 200 de milioane de microdrink-uri către peste un milion de consumatori din întreaga lume.

Citeste si:
Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabiile
Waterdrop lansează o nouă colecție de recipiente reutilizabiile

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată, Flair, cu flori de soc, tei și zmeură