Lectură de 3 minute

17 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Waterdrop își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale cu două sortimente de Microtea

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Producătorul austriac Waterdrop, lansat recent pe piața românescă, lansează două noi sortimente de băuturi Microtea:  Microtea Golden Assam - ceai negru cu miere și Microtea Geen Oasis – ceai verde și iarbă de lămâie, disponibile online.

Microtea este un produs ecologic, ce conține ingrediente naturale, fără conservanți, zahăr sau îndulcitori, potrivit companiei. Fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă fierbinte la temperatura recomandată de 60 de grade. În gamă mai sunt prezente patru sortimente de ceaiuri: Microtea Fruit Fusion – Hibiscus cu afine și măceșe, Microtea Oriental Spice – ceai de ghimbir, turmeric și chilli, Microtea White Blossom – ceai alb cu floare de tei și afine și Microtea Mellow Mint – ceai de mentă, mere, lămâie verbină.

„Anul acesta ne propunem să cunoaștem mai în detaliu profilul consumatorului român și să ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupați de sustenabilitate și de un stil de viață echilibrat și ne dorim să susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au în viața de zi cu zi. Avem în plan să ne extindem portofoliul și să lansăm mai multe linii de produse adaptate contextului local de piață”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Retail jobs

Waterdrop a lansat căni termo

Pentru o experiență completă, Waterdrop a creat noi căni termo, practice și stilate, din oțel inoxidabil de înaltă calitate, menite să mențină băutura fierbinte până la șase ore. Cana vien cu un capac suplimentar de etanșare. Cănile termice sunt disponibile în mai multe variante de design și dimensiuni, de 400 ml, 600 ml sau 1 litru. În plus, Waterdrop pune la dispoziție și rucsacuri cu modele asortate.

Pentru 2022, producătorul de microdrink-uri și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60% și să pătrundă mai puternic pe piața locală ca parteneri în magazine de retail, atât online, cât și în magazinele fizice.

„Consumatorii din România au primit foarte bine lansarea Waterdrop, găsind în produsele noastre o alternativă viabilă pentru băuturile care conțin zahăr și au apreciat calitatea recipientelor produse în UE. Până în prezent câteva sute de clienți au devenit membri ai clubului Waterdrop în România. Am fost surprinși să constatăm că procentul clienților români care s-au înscris în club în primele 3 luni de la lansare a fost mai mare față spre deosebire de Cehia și Italia, ceea ce ne dă speranță că vom evolua pozitiv pe această piață și vom putea contribui la schimbarea stilului de viață al cât mai multor oameni”, declară Katerina Navratilova, CEO

Waterdrop a lansat un club pentru membrii comunității

Start-up-ul a pus bazele unei comunități de membrii care își doresc un stil de viață sănătos - Waterdrop Club. În cadul acestuia, consumatorii beneficiază de un program de recompense cum ar fi puncte acumulate echivalente cu valoarea fiecărei comenzi, ce pot fi ulterior convertite în produse gratuite. De asemenea, clienții activi pot beneficia de acces preferențial la produsele noi sau produse cadou la fiecare comandă.

Citeste si:
Waterdrop România lansează BREEZE, o nouă gamă în ediție limitată
Waterdrop România lansează BREEZE, o nouă gamă în ediție limitată

Waterdrop CEE se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, care și-au propus să încurajeze oameniid e pretutindeni să cpnsume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și USA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Waterdrop își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale cu două sortimente de Microtea