Lectură de 4 minute

20 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Waterdrop intră pe piața din România și lansează primele băuturi cu extracte de plante și fructe

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Waterdrop, producătorul de microdrink-uri (cuburi cu arome de plante și fructe care se dizolvă în apă), își face debutul pe piața românească prin lansarea site-ului www.waterdrop.ro. Produse din extracte de fructe și plante, cuburile de hidratare cuprind 12 arome diferite: boost (coacăze negre, flori de soc și fructe de acai), youth (piersică, ghimbir, ginseng și aloe), glow (mango, fruct de cactus și anghinare), zen (carambola, ceai alb și lemongrass), sky, clean, defence, shiro, love, relax, focus, nero.

Fiecare microdrink are propria combinație specială de fructe, vitamine și superalimente și nu conțin arome artificiale, conservanți, zahăr, gluten sau lactoză. Fructele și plantele sunt deshidratate printr-un proces amplu, prin care este păstrată prospețimea băuturilor.

Pe lângă microdrink-uri, compania a creat și microtea, o băutură caldă cu extracte de fructe și plante, care nu necesită un timp de preparare sau pliculețe de ceai, ci doar apă încălzită la 60 de grade. Pentru toate produsele sale, Waterdrop a creat o întreagă colecție de recipiente și accesorii fabricate din materiale ecologice. Compania are pentru microdrink-uri designuri pentru recipiente, paie, decantoare, cești din porțelan, pahare inscripționate, shakere de cocktail, ibrice de ceai, cești pentru ceai și altele

Portofoliul nostru de produse va continua să crească prin crearea de noi microdrink-uri și noi produse de tip „microtea” și intenționăm o extindere puternică în domeniul „drinktech” și al filtrării apei. Obiectivul nostru este să construim o marcă globală în jurul noțiunii de consum responsabil și durabil de apă și resurse, începând de la nivelul micro, adică de la fiecare dintre noi, și până la nivelul macro”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO al Waterdrop.

„Dorim să răspândim conceptul și misiunea Waterdrop nu doar în Cehia, Slovacia și Polonia, ci, treptat, și în alte țări din regiune. Conștientizăm marea problemă a fabricării recipientelor din plastic și necesitatea de a proteja mediul. O abordare responsabilă a consumului de apă este esențială pentru noi. Vrem să ajutăm cât mai mulți oameni să bea mai multă apă și să elimine din regimul lor alimentar consumul de băuturi îndulcite cu zahăr și ambalate în recipiente din plastic. Pe piața din România, constatăm că există potențial, unicitate, diversitate și o ocazie excepțională de a afla multe informații despre specificul consumatorilor locali”, a adăugat Kateřina Navrátilová, director Waterdrop pentru Europa Centrală și de Est.

Waterdrop are accesorii reutilizabile pentru băuturi

În medie, un european consumă aproximativ 115 litri de apă îmbuteliată anual. În același timp, potrivit Euromonitor, fiecare român cumpără, în fiecare an, aproximativ 190 de litri de băuturi carbogazoase (apă minerală, sucuri de fructe și băuturi energizante), dar această piață începe să resimtă efectele modificării comportamentului consumatorilor, care se orientează tot mai mult spre produse alimentare și băuturi mai sănătoase.

Waterdrop aduce pe lângă microdink-uri, și recipiente din oțel și bambus și alte accesorii reutilizabile pentru băuturi.

Citeste si:
O inițiativă pentru un mediu mai curat – SARANTIS GO
O inițiativă pentru un mediu mai curat – SARANTIS GO

În plus, în fiecare an, în lume se fabrică aproximativ 500 de miliarde de recipiente din plastic și aproape jumătate dintre acestea sunt utilizate pentru a transporta apă îmbuteliată, generând peste opt milioane de tone de dioxid de carbon.

Astfel, prin ambalarea și oferirea numai a esenței băuturilor aromate prin intermediul microcuburilor sale, compania elimină până la 98% din cantitatea de ambalaje inutile și din emisiile de dioxid de carbon comparativ cu băuturile îmbuteliate. Totodată, prin parteneriatul cu Plastic Bank, pentru fiecare pachet vândut, un recipient din plastic este colectat din mediul înconjurător.

Astfel, Waterdrop vine și cu o serie de beneficii pentru clienții comerciali, prin eliminarea în medie a cinci kilograme de deșeuri din plastic pe an pentru fiecare persoană, odată cu trecerea de la băuturile îmbuteliate în PET-uri la waterdrop®; prin evitarea utilizării frigiderelor și economisirea a 2.600 de lei anual, echivalentul unui consum de 2.000 kWh pentru fiecare aparat. În plus, în cazul microdrink-urilor, spațiul de depozitare se reduce cu 98% comparativ cu spațiul ocupat de băuturile îmbuteliate.

Compania își propune să încurajeze consumul de apă cu ajutorului microdrink, o soluție nouă în ceea ce privește ambalajul și un impact puternic din punctul de vedere al reducerii amprentei asupra mediului.

Waterdrop Microdrink este o marcă din Austria, prezentă pe 13 piețe din Europa și în SUA și intenționează să se extindă pe piețele asiatice. De asemenea, deține 19 magazine. Expansiunea companiei este susținută de o creștere constantă de 400% de la lansarea sa, în 2017. Până în prezent, au fost vândute peste 200 de milioane de microdrink-uri către peste 1 milion de consumatori din întreaga lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Waterdrop intră pe piața din România și lansează primele băuturi cu extracte de plante și fructe