Lectură de 2 minute

22 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Waterdrop dă startul unui proces de rebranding: care sunt primii pași

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Într-un efort susţinut de a promova inovația, excelența și sustenabilitatea, Waterdrop adaugă în portofoliul permanent Microdrinks Blackberry. Acest sortiment era anterior cunoscut drept SNOW, însă, în urma unui proces de rebranding și din dorința de a oferi o identitate distinctă și mai captivantă produsului, compania a decis să îi ofere o nouă denumire care să reflecte perfect esența şi autenticitatea sa. 

Sursa foto: Waterdrop

Cuburile Microdrinks Blackberry reprezintă nu doar o opţiune sănătoasă, ci și o alternativă responsabilă pentru mediul înconjurător. Cu o reducere cu 98% a emisiilor de CO2 în comparație cu băuturile îmbuteliate în prealabil în sticle de plastic, Waterdrop demonstrează angajamentul față de protejarea mediului înconjurător și reducerea amprentei ecologice.

În plus, Blackberry este o combinație deosebită de arome de fructe de pădure, care oferă o experiență revigorantă, indiferent de momentul în care este savurată.

Creată exclusiv din ingrediente 100% naturale și fără adaos de zahăr, gama de Microdrinks Blackberry reprezintă opțiunea ideală pentru cei care doresc să-și îmbunătățească nivelul de hidratare, să-și creeze o rutină sănătoasă și să se bucure de o băutură delicioasă.

Noile idei de rebranding pentru 2024

Ceea ce deosebește această aromă de celelalte este faptul că noua colecție Blackberry reprezintă rezultatul unei selecții atent realizate, bazată pe voturile consumatorilor fideli ai Waterdrop, care au jucat un rol activ în procesul de selecție. Această implicare a comunității aduce un element de autenticitate și relevanță în selecția produselor. Începând cu acest an, Waterdrop a inițiat o serie de schimbări menite să optimizeze și să simplifice experiența clienților. Una dintre aceste schimbări este tranziția de la denumirile anterioare, precum SNOW, la unele simplificate și îmbunătățite, precum Blackberry, reflectând o abordare mult mai directă și mai transparentă a conținutului produselor.

În același spirit al funcționalității și al eleganței, sticla borosilicată, fabricată într-o nuanță vibrantă de roșu, redefinește modul în care ne bucurăm de băuturile preferate. Cu pereți dubli ce mențin băutura la temperatura preferată pentru mai mult timp, acest recipient eco-friendly este o alegere perfectă pentru cei care doresc să își completeze colecția cu un accesoriu remarcabil, protejând în același timp mediul înconjurător.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global. Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

Citeste si:
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în panouri fotovoltaice  
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în panouri fotovoltaice  
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Waterdrop dă startul unui proces de rebranding: care sunt primii pași