Lectură de 3 minute

20 Dec 2022 - Știri și Noutăți

VTEX, în parteneriat cu myGeisha: vânzări de 7 ori mai mari pentru magazinul online

Cristina Marin

Abonează-te pe  

VTEX anunță parteneriatul de succes cu myGeisha.ro, obținând vânzări online de 7 ori mai mari după migrarea pe VTEX. Clienții my Geisha, brand de parfumuri și produse cosmetice prezent în 13 țări cu peste 58 de magazine, se pot bucura acum de o versiune nouă a magazinului online, cu o identitate vizuală actualizată și funcționalități noi pentru cumpărături convenabile și personalizate. 

Sursa foto: myGeisha

Sub conceptul creativ #WhatsYourConfidencePower, myGeisha a sărbătorit relansarea magazinului online în luna septembrie. Clienții care preferă cumpărăturile online s-au bucurat de reduceri de 20% la sute de produse și livrare gratuită în perioada 16-18 septembrie, campania de relansare aducând o creștere spectaculoasă a numărului de comenzi.

Interesul clienților a fost confirmat și de valoarea coșului de cumpărături, înregistrând o creștere de 14% a valorii medii a bonului fiscal. În topul celor mai bine vândute produse în campania de relansare au fost articolele din categoria de parfumerie, precum Oud, Sheikh, Musk, Ladies First, Carnal Rose, Sakura, Rose Poudre, dar și produse de skincare și bodycare.

În toate etapele migrării platformei am avut suportul și susținerea echipei VTEX, astfel încât să realizăm cu succes migrarea tuturor datelor, dar și integrarea cu toate serviciile și sistemele pe care le utilizam deja. De aceea, parteneriatul cu VTEX a contat foarte mult pentru noi, pentru că știm că ne putem baza pe o echipă cu expertiză în ecommerce la cel mai înalt nivel.

Denisa Tănase, CEO my Geisha

Noua versiune a magazinului online my Geisha oferă acum clienților și posibilitatea de a împărtăși experiența oferită de brandul lor favorit cu prietenii lor, printr-un sistem de recomandare, prin care pot acumula puncte și alte beneficii. De asemenea, odată cu migrarea pe platforma VTEX, my Geisha a beneficiat de ecosistemul de parteneri ai companiei, fiind posibilă implementarea soluției de integrare a livrărilor Innoship și nu numai. Acum, clienții my Geisha beneficiază de livrări mai rapide și de informații în timp real cu privire la statusul acestora.

Rezultatele my Geisha în campania de Black Friday

Campania BLACK FRIDAY my Geisha s-a desfășurat între 4 și 8 noiembrie, online și în magazine, cu 25% reducere la orice produs, gift box surpriză și un voucher cadou, la orice achiziție. Fanii my Geisha au avut 5 zile la dispoziție să se bucure de cele mai mari discount-uri. Campania s-a desfășurat și în cele 56 de magazine my Geisha din România și Europa (Franța, Belgia, Italia, Spania, Germania, Austria, Ungaria, Danemarca, Elveția și Republica Moldova).

Pe divizia de magazine, s-au înregistrat vânzări record cu o creștere de 155.7% în 2022 comparativ cu 2021 și o creștere de 30% a valorii medie a bonului fiscal, comenzile din mediul online reprezentând 48.4% din total vânzări.

Citeste si:
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt planurile pentru 2024
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt planurile pentru 2024

VTEX (NYSE:VTEX) este platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează toate operațiunile de comerț. VTEX accelerează creșterea afacerilor clienților săi cu o soluție completă de Comerț, Marketplace și OMS. S

Născut din pasiune pentru parfumuri, frumusețe și lux, brandul my Geisha își începe povestea în 2018. Celebru în Europa, brandul my Geisha este prezent în 13 țări, cu peste 58 de magazine (România, Franța, Belgia, Italia, Spania, Germania, Austria, Ungaria, Danemarca, Elveția, Bulgaria, Qatar și Republica Moldova).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  VTEX, în parteneriat cu myGeisha: vânzări de 7 ori mai mari pentru magazinul online