Lectură de 3 minute

14 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Vânzările de produse pentru piscine au crescut cu 25% față de anul trecut

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Construcțiile de piscine iau avans în România, pe fondul dezvoltării segmentului rezidențial, a deschiderii de noi hoteluri și pensiuni și al numărului mai mare de proiecte publice care vizează și construcția de piscine și bazine de înot. Tendința se observă deja în vânzările de produse pentru piscine, care au crescut de la începutul anului. În primele 8 luni ale acestui an, STAR STONE a înregistrat vânzări  de produse pentru piscină cu 25% mai mari, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Sursa foto: Pixabay.com

La nivel individual însă, deși majoritatea românilor și-ar dori să aibă o piscină proprie, doar 6% au în plan construcția sau renovarea piscinei următorii 2 ani, potrivit unui sondaj online comandat de STAR STONE, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial. Dintre aceștia, peste 65% doresc să amenajeze piscină cu skimmer, iar cel mai dorit tip de piscină este cea din beton – aproape 40%.

În ultimul an, a crescut însă și preferința pentru materiale de calitate, cu accent mai mare pe durabilitate și pe costurile pe care le implică o astfel de construcție.

„La nivel general, tendințele sunt de a alege borduri de piscină în concordanță cu plaja acesteia, cu stilul și colorile casei – designul a devenit o componentă cheie în construcția și renovarea piscinei proprii sau în proiecte rezidențiale și HORECA. Iar producătorii trebuie să vină în întâmpinarea clienților cu game diversificate de produse, atât calitativ, cât și ca design și funcționalități. Cu un avans semnificativ al vânzărilor, la STAR STONE, categoria de piscine crește în importanță, iar gama noastră include de la borduri de piscină, dale de pavaj și accesorii, care se completează reciproc, atât în ceea ce privește dimensiunea și culoarea, cât și textura”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A., menționând că, anul acesta, a lansat o nouă gamă de borduri de piscină care înglobează o serie de inovații ce înlesnesc montajul, îl fac mai ușor și limitează greșelile de montaj.

La cât se ridică piața mondială a construcțiilor de piscine

La nivel mondial, piața construcțiilor de piscine se situa la 6,77 de miliarde de dolari în 2019 şi este de așteptat să ajungă la 7,39 de miliarde de dolari în 2027, conform unei analize realizate de Allied Market Research.

STAR STONE estimează, pentru 2022, o creștere de peste 20% a vânzărilor totale, la aproape 7 milioane de euro. STAR STONE este compania cu cea mai rapidă creștere din industria de construcții din România, în perioada 2017 – 2020, și a fost inclusă de Financial Times și anul acesta, în Top 1.000 cele mai performante companii europene.

STAR STONE este cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial. Prezentă pe piața din România încă din 2008, compania STAR STONE a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, iar în 2020 și în Belgia, unde comercializează, printr-o rețea amplă de distribuție, dale de pavaj, bolțari, piatră decorativă, accesorii de gard, borduri de piscină etc. La nivel național, compania dispune de o rețea de peste 300 de distribuitori și rețelele DIY Dedeman și Hornbach. STAR STONE a fost inclusă anul acesta, pentru a doua oară, în topul Financial Times (FT) 1.000 cele mai performante companii europene. Prezența STAR STONE în acest top vine ca o recunoaștere a strategiei de dezvoltare, a inovației și a investițiilor derulate de-a lungul timpului în tehnologii de ultimă oră, în cercetare și dezvoltare pentru crearea de produse de calitate destinate segmentului rezidențial.

Citeste si:
Star Stone, vânzări de peste 7,1 milioane de euro. Care au fost cele mai vândute materiale de construcții în 2022 
Star Stone, vânzări de peste 7,1 milioane de euro. Care au fost cele mai vândute materiale de construcții în 2022 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările de produse pentru piscine au crescut cu 25% față de anul trecut