Lectură de 3 minute

26 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Vânzări de 20 de milioane lei pentru Domeniile Ostrov, în primul semestru

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Domeniile Ostrov, unul dintre principalii producători de vin din România, a realizat în primele șase luni din 2022, vânzări de 20 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de aproximativ 7%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

2022 se anunță un an bun și din punct de vedere al producției de struguri, iar primele estimări arată că se vor obține circa 12.000 de tone de struguri de vin, o cantitate peste așteptări. În plus, datorită vremii, calitatea strugurilor este deosebită. Aproape 80% din arealul Domeniilor Ostrov poate fi irigat, iar acest lucru a contat mult la obținerea unei producții peste așteptări în contextul secetei din acest an, susțin reprezentanții companiei.

“Ne bucurăm să vedem că eforturile noastre sunt recompensate. De-a lungul timpului, am acordat o atenție deosebită viei, având alături de noi, specialiști buni și dedicați, investind în sistemul de irigații. Prin urmare, acum ne place să spunem că este momentul în care culegem roadele”, a declarat Oana Belu, coproprietar Domeniile Ostrov.

Dealurile Dobrogei, mai exact arealul DOC Oltina și IG Terasele Dunării, oferă strugurilor o combinație ideală de minerale din sol, apă și soare, iar asta se simte în gustul deosebit al celor 25 de sortimente de vin marca Domeniile Ostrov.

În plus, tehnologia modernă de vinificație și o echipă de reputați oenologi garantează calitatea deosebită a tuturor vinurilor, fie ele roșii, albe sau roseuri.

Pentru 2023, ținând cont de producția bună din acest an, estimările se ridică la peste 8.000.000 de litri de vin, ceea ce va plasa compania ăn topul liderilor pe pieța vinurilor din România.

Gamă variată de vinuri

Investițiile în tehnologie și calitatea solului permit Domeniilor Ostrov să producă o gamă variată de vinuri, pentru toate gusturile. Vinurile populare, cu un preț accesibil, sunt preferate la petrecerile românilor, roseurile și vinurile albe fiind cele mai căutate.

Pentru cei care apreciază taninurile catifelate, Domeniile Ostrov propune o serie de vinuri din categoriile premium și premium plus, cum ar fi Naiada, Ritual sau Legio. Acestea sunt premiate frecvent la cele mai prestigioase concursuri de profil la nivel mondial.

Citeste si:
Domeniile Ostrov, vânzări cu 12% mai mari față de 2021. Ce vinuri a lansat producătorul în 2023
Domeniile Ostrov, vânzări cu 12% mai mari față de 2021. Ce vinuri a lansat producătorul în 2023

De exemplu, 2021, vinurile Legio, vinuri nobile (albe și roșii) din categoria premium plus, au primit două medalii de aur la concursul Gilbert&Gaillard și o medalie de bronz la prestigiosul concurs Decanter, în timp ce în 2022 au obținut o medalie de aur la concursul Mundus Vini și o medalie de argint la concursul Decanter.

“Toate vinurile noastre se bucură de aprecierea clienților, dar cele mai căutate sunt roseurile, așa că soiurile de struguri roșii sunt cele care ne-au adus recunoașterea pe piață, atât la vinurile roșii, cât și la roseuri. În plus, noi ne mândrim cu Feteasca Neagră, ambasadorul vinurilor românești. Acesta se dezvoltă foarte frumos în arealul din Ostrov și, datorită tehnologiei de vinificație și a priceperii oenologilor, obținem un vin de invidiat”, a mai declarat Oana Belu.

Investițiile din ultimii ani în tot ce înseamnă Domeniile Ostrov, de la vie la tehnologii de ultimă generație, se ridică la peste 40 de milioane de euro. Compania deține un areal viticol de 1.300 de hectare în județul Constanța, DOC Oltina și IG Terasele Dunării, iar principalele branduri vândute în HORECA și retail sunt Legio, Ritual, Magnum Cuve Rose, Wine for Black Angus, Naiada, NOE, JOC, Art Folclor-Cocoș, Istros și Vinăria Ostrov.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzări de 20 de milioane lei pentru Domeniile Ostrov, în primul semestru