Lectură de 2 minute

26 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Vlad Stănescu, CEO Blugento: Magazinele online cu produse de primă necesitate vor avea cele mai mari creșteri în 2023

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Magazinele online din România vor investi în 2023 în servicii de diferențiere față de concurență și vor accesa tool-uri care îmbunătățesc relația directă cu consumatorii finali, pentru a câștiga cotă de piață, potrivit unei analize Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce. 

Sursa foto: Pixabay.com

Cele mai mari creșteri vor fi înregistrate, anul acesta, de magazinele online care comercializează produse de primă necesitate. Cei care sunt deja online vor continua investițiile, iar companiile care nu au accesat încă acest canal o vor face după modelul Direct-to-Consumer (D2C) – trend setat de branduri cunoscute din piață.

Vlad Stănescu, CEO Blugento, menționând că, anul trecut, Blugento a contribuit la lansarea canalelor online de D2C în România pentru branduri precum Tefal sau Rowenta

Cu un istoric de creștere continuă a costurilor în piața IT, investițiile în online vor migra, anul acesta, către soluții standardizate care pot oferi un canal de vânzare online în buget și cu termen cât mai predictibil.

Afaceri cu 40% mai mari în 2023

Este și unul dintre argumentele principale luate în calcul de Blugento pentru evoluția business-ului de anul acesta. Compania mizează, în 2023, pe o creștere de circa 40% a cifrei de afaceri, focusul fiind pe ZENTO, platformă eCommerce de ultimă generație, de tip SaaS, bazată pe Magento 2 cu hosting cloud ultra-scalabil. Blugento estimează că, până la finalul anului, peste 50 de noi magazine online medii și mari din România vor folosi această platformă.

Automatizarea și eficientizarea proceselor interne vor crește în importanță, iar magazinele online vor adresa tot mai multe dintre nevoile clienților. Astfel, documentarea produselor, cu informații de calitate, posibilitatea unui retur facil etc. cresc rata de conversie a magazinelor online și consolidează baza de clienți, asigurând vânzări repetate către aceștia.

Cu toate că progresul tehnologic permite oferirea unor experiențe de cumpărare online foarte avansate, diferențierea comercianților nu va depinde doar de tehnologie, o componentă majoră într-o implementare de succes fiind alocarea resurselor umane interne.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai puternică platformă de comerț electronic din întreaga lume. Blugento are în prezent peste 250 de clienți şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online. Între produsele companiei, implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienții având acces la toate funcționalitățile oferite de platforma Magento, adaptate la piața din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Iar platforma Zento, cel mai nou produs din portofoliul Blugento, permite magazinelor online medii și mari să fie mult mai rapide, timpii de încărcare a paginilor scăzând considerabil.

Citeste si:
PAyU: Piața de comerț online din România ar putea deveni a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est
PAyU: Piața de comerț online din România ar putea deveni a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vlad Stănescu, CEO Blugento: Magazinele online cu produse de primă necesitate vor avea cele mai mari creșteri în 2023