Lectură de 2 minute

06 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Vivre, vânzări de peste 261 milioane euro, în nouă ani de activitate: ”Suntem în linie cu ritmul de creștere prognozat pentru acest an, respectiv 30%”

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Vivre aniversează nouă ani de la lansare, cu vânzări de peste 261 de milioane de euro, în nouă țări din Europa Centrală și de Est. Compania a ajuns la mai mult de 1,1 milioane de clienți și își propune să depășească un total de 1,4 milioane de clienți unici, care au achiziționat cel puțin o dată de pe platformele sale, până la finalul anului 2021.

În primul trimestru al anului curent, vânzările Vivre s-au poziționat pe un trend ascendent, marcând o creștere de aproximativ 28% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, linia de business Vivre Marketplace, lansată în 2020, care le facilitează retailerilor vânzarea de produse pe platformele Vivre, este în expansiune și cuprinde până în prezent peste 500 de furnizori activi.

În ceea ce privește numărul total de comenzi procesate în cei nouă ani, 6,3 milioane de pachete au ajuns la clienții din România și din celelalte opt țări în care operează compania, cele mai multe fiind distribuite în România, Bulgaria, Ungaria și Croația. Cea mai dorită categorie de produse a fost mobilierul, care a generat vânzări de peste 80 de milioane de euro în cei nouă ani.

„Aniversarea a 9 ani de Vivre ne găsește în nouă țări, cu planuri mari de consolidare a acestor piețe în care activăm. Ultimul an ne-a demonstrat că în e-commerce nu este loc de întors, așadar ne dorim să ținem pasul cu ritmul alert în care se dezvoltă acest segment de piață și, în următorii ani, să devenim principalul marketplace de home & deco din regiune. Evoluția din primul trimestru din 2021 ne arată că suntem în linie cu ritmul de creștere prognozat pentru acest an, respectiv 30%”, a declarat Monica Cadogan, CEO și cofondatoare Vivre (foto).

Reduceri la Vivre

Începând cu 6 mai 2021, Vivre îi întâmpină pe clienți cu o campanie de reduceri de până la 80% la mobilier, canapele și fotolii, textile pentru casă, accesorii bucătărie și dining, decorațiuni, covoare, articole lifestyle și altele, iar comenzile care depășesc suma de 250 de lei vor beneficia de transport gratuit până la destinație.

Vivre, retailer online de mobilier și decorațiuni, a raportat o creștere a vânzărilor de 50% în 2020, cu venituri de peste 295 milioane lei și un profit înainte de plata dobânzii, impozitelor, deprecierii și amortizării („EBITDA”) mai mare de 17 milioane lei.

Vivre este un retailer online din industria home & deco, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 550.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vivre, vânzări de peste 261 milioane euro, în nouă ani de activitate: ”Suntem în linie cu ritmul de creștere prognozat pentru acest an, respectiv 30%”