Lectură de 2 minute

05 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Vivre începe campania „Black Friday” de vară, cu reduceri de până la 85% la circa 400.000 de produse

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul online de home&deco Vivre lansează Black Friday, începând de luni, 5 iulie, cu reduceri de până la 85%, la aproximativ 400.000 de produse din portofoliu. Dintre acestea, 300.000 de produse fac parte din oferta Vivre, iar aproximativ 100.000 de produse provin de la comercianții din Vivre Marketplace.

Este al doilea an consecutiv în care Vivre aduce o ediție de vară a campaniei Black Friday. Retailerul dispune în prezent de aproximativ 200.000 de produse cu livrare rapidă, de șase ori mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă.

Reducerile vor fi aplicate la toate categoriile de produse disponibile pe platformele Vivre. Astfel, clienții vor putea opta pentru canapele de la 699,99 lei, scaune de la 89,99 lei, articole pentru grădină de la 15,99 lei, articole de modă și lifestyle de la 49,99 lei, ustensile de bucătărie de la 9,99 lei, lenjerii de pat de la 99,99 lei și altele.

Compania a optimizat recent funcția de Augmented Reality (AR), aceasta fiind disponibilă în prezent atât în aplicația Vivre, cât și pe website-ul www.vivre.ro. Peste 1.700 de produse pot fi testate de către clienți în format digital, înainte de a fi achiziționate. Produsele disponibile spre testare prin funcția AR pot fi identificate rapid, accesând filtrul Model 3D/Realitate Augmentată.

Vivre reduceri de vară

„Prima jumătate a acestui an a venit cu reorganizări masive din punct de vedere logistic la Vivre. Am schimbat structura depozitelor, am suplimentat capacitatea de stocare a produselor și eficientizăm în continuare sistemul de procesare al comenzilor. Scurtarea termenului de livrare rămâne o prioritate pentru Vivre și anul acesta, iar extinderea rapidă a marketplace-ului contribuie în mod direct la atingerea acestui obiectiv”, a declarat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Vivre.

Campania se va desfășura simultan în toate cele nouă țări în care Vivre este prezentă: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia.

La finalul campaniei de Black Friday din noiembrie 2020, Vivre a înregistrat vânzări de peste 10,5 milioane de euro și aproximativ 300.000 de produse comandate de clienți din nouă țări.

Vivre, retailer online de mobilier și decorațiuni, raportează o creștere a vânzărilor de 50% în 2020, cu venituri de peste 295 milioane lei și un profit înainte de plata dobânzii, impozitelor, deprecierii și amortizării („EBITDA”) mai mare de 17 milioane lei.

Citeste si:
Neakaisa.ro a lansat Rune, propriul brand de produse sanitare, cu o investiție de 150.000 de euro
Neakaisa.ro a lansat Rune, propriul brand de produse sanitare, cu o investiție de 150.000 de euro

Vivre este unul dintre retailerii online din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 750.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la furnizori din întreaga lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vivre începe campania „Black Friday” de vară, cu reduceri de până la 85% la circa 400.000 de produse