Lectură de 2 minute

17 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Viitorul e-commerce-ului: E-innovation, evenimentul la care trebuie să participi dacă vrei să îți crești gradul de fidelizare a clienților

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Într-un context în care e-commerce-ul este una dintre industriile vedetă în materie de creștere, alegerea tehnologiilor capabile de a atrage și păstra din fluxul din ce în ce mai mare de consumatori care vine către acest canal, devine esențială. Care sunt aceste tehnologii și rezultatele pe care le aduc business-ului tău, vei afla dacă participi la evenimentul E-innovation - Alternative Methods to Grow in E-commerce, powered by PayPo.

 

 

Sursa foto: InternetCorp

E-innovation - Alternative Methods to Grow in E-commerce e locul de întâlnire al specialiștilor în e-commerce și a magazinelor online. Evenimentul se va desfășura pe 20 octombrie 2022 la Hotel Sheraton, în format fizic, și prin intermediul platformei IC Events, dezvoltată de InternetCorp, pentru cei care vor să participe online.

Ambele metode de înscriere sunt disponibile AICI.

Buy Now Pay Later, machine learning și alte tehnologii care îți pot duce magaiznul online la următorul nivel

Prezentările, Key speech-urile și panelurile de discuții din cadrul evenimentului E-innovation - Alternative Methods to Grow in E-commerce, powered by PayPo, aduc în fața magazinelor online soluții concrete pentru dezvoltarea operațiunilor și creșterea gradului de retenție a clientilor.

Organizat de PayPo România, parte a grupului PayPo, lider pe segmentul BPNL(Buy Now Pay Later) în Polonia, evenimentul marchează și intrarea pe piața din România a soluției sale inovatoare de plată amânată, ca metodă de fidelizare a clienților magazine online, folosită deja de Modivo și epantofi.ro

Metoda de plată oferită de PayPo le oferă clienților magazinelor online o perioadă de grație de 30 de zile în care pot face plata, fără costuri suplimentare. Astfel, clienții pot decide dacă păstrează produsele după ce le-au primit și încercat și ulterior pot face plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plății nu vor fi blocate.

Pentru că oferă o metodă de plată alternativă confortabilă pentru clienți, magazinele online care au integrat deja soluția PayPo văd creșteri de până la 30% a Valorii Medii A Comenzii (AOV). În plus, înregistrează și o scădere cu până la 20% a ratei de abandon a coșului de cumpărături, iar clienții revin cu încredere pentru cumpărături recurente de produse la preț întreg și din colecții noi.

Pentru a afla mai multe despre soluția PayPo, oferită deja de peste 25.000 de magazine online din Europa și cu 1 milion de clienți activi, înscrie-te AICI la evenimentul E-innovation - Alternative Methods to Grow in E-commerce și vino să-l cunoști chiar pe CEO-ul și fondatorul companiei.

Citeste si:
Tinerii cumpără mai puțin dacă nu li se oferă opțiunea Buy Now Pay Later
Tinerii cumpără mai puțin dacă nu li se oferă opțiunea Buy Now Pay Later

Printre specialiștii din e-commerce cu care te vei întâlni la eveniment, se numără:

  • Radoslaw Nawrocki - Founder & CEO PayPo
  • Marinela Neacșu - Marketing Manager România MODIVO
  • Raul Durma - General Manager and Board Member PayPo
  • Cosmin Dărăban - Co-founder & CEO Gomag
  • Horia Grozea - Director Comercial NETOPIA
  • Ionuț Grossu - Online Strategy Consultant| Digital Business Advisor
  • Robert Nicolae Feraru - Managing Partner Kooperativa 2.0

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Viitorul e-commerce-ului: E-innovation, evenimentul la care trebuie să participi dacă vrei să îți crești gradul de fidelizare a clienților