Lectură de 2 minute

06 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Victoria's Secret, vânzări cu 6% mai puține și pierderi de circa 1 milion de dolari 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Victoria's Secret încheie un alt trimestru în scădere. Compania americană de lenjerie intimă și-a redus vânzările cu 6% în al doilea trimestru (încheiat la 29 iulie) și a pierdut un milion de dolari, fiind îngreunată de piața americană.

Sursa foto: Afi Cotroceni

Compania subliniază că rezultatele sunt în conformitate cu așteptările și sunt rezultatul unui "mediu macro care continuă să pună presiune asupra bazei noastre de consumatori și asupra categoriei de îmbrăcăminte intimă", citează modaes.com.

Veniturile Victoria's Secret au fost de 1,427 miliarde de dolari. Pe o bază comparabilă, veniturile au scăzut cu 11%. Afacerile din America de Nord au scăzut cu 15,6%, în timp ce afacerile internaționale au crescut cu 26%.

Pentru anul în curs, cifra de afaceri a Victoria's Secret a scăzut cu 5,7%, cu o prăbușire de 15,6% în America de Nord și o creștere de 22,7% în străinătate. Cifrele includ deja rezultatele brandului Adore Me, pe care l-a achiziționat la sfârșitul anului trecut pentru 400 de milioane de dolari.

Pierderi de 1 milion de dolari

Venitul net a fost o pierdere de 1 milion de dolari, față de un profit de 70 de milioane de euro în aceeași perioadă a anului trecut. Excluzând elementele excepționale, profitul ajustat a fost pozitiv, de 19 milioane de dolari.

Victoria's Secret a fost fondată în San Francisco în 1977 de Roy Raymond, iar în 1982 a fost preluată de Leslie Wexner, creatorul magazinelor Limited Stores (devenite ulterior L Brands). Wexner condus compania în anii de vârf ai creșterii sale, dar imaginea sexualizată a brandului și lipsită de diversitate, chiar imaginea care a făcut-o populară, a îndepărtat-o de noile generații de consumatori.

În 2021, L Brands s-a împărțit în două, iar cele două mărci ale sale, Victoria's Secret și Bath&Body Works, au început să se comercializeze separat. Victoria's Secret operează astăzi 1.350 de magazine în șaptezeci de țări și are 30.000 de angajați.

Citeste si:
Ce spun directorii executivi din întreaga lume despre costuri și creștere în 2024
Ce spun directorii executivi din întreaga lume despre costuri și creștere în 2024
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Victoria's Secret, vânzări cu 6% mai puține și pierderi de circa 1 milion de dolari