Compania subliniază că rezultatele sunt în conformitate cu așteptările și sunt rezultatul unui "mediu macro care continuă să pună presiune asupra bazei noastre de consumatori și asupra categoriei de îmbrăcăminte intimă", citează modaes.com.
Veniturile Victoria's Secret au fost de 1,427 miliarde de dolari. Pe o bază comparabilă, veniturile au scăzut cu 11%. Afacerile din America de Nord au scăzut cu 15,6%, în timp ce afacerile internaționale au crescut cu 26%.
Pentru anul în curs, cifra de afaceri a Victoria's Secret a scăzut cu 5,7%, cu o prăbușire de 15,6% în America de Nord și o creștere de 22,7% în străinătate. Cifrele includ deja rezultatele brandului Adore Me, pe care l-a achiziționat la sfârșitul anului trecut pentru 400 de milioane de dolari.
Pierderi de 1 milion de dolari
Venitul net a fost o pierdere de 1 milion de dolari, față de un profit de 70 de milioane de euro în aceeași perioadă a anului trecut. Excluzând elementele excepționale, profitul ajustat a fost pozitiv, de 19 milioane de dolari.
Victoria's Secret a fost fondată în San Francisco în 1977 de Roy Raymond, iar în 1982 a fost preluată de Leslie Wexner, creatorul magazinelor Limited Stores (devenite ulterior L Brands). Wexner condus compania în anii de vârf ai creșterii sale, dar imaginea sexualizată a brandului și lipsită de diversitate, chiar imaginea care a făcut-o populară, a îndepărtat-o de noile generații de consumatori.
În 2021, L Brands s-a împărțit în două, iar cele două mărci ale sale, Victoria's Secret și Bath&Body Works, au început să se comercializeze separat. Victoria's Secret operează astăzi 1.350 de magazine în șaptezeci de țări și are 30.000 de angajați.