Parfumuri, spray-uri de corp, roll-on-uri și loțiuni hidratante
Din 1991 și până în prezent, Victoria's Secret a creat parfumuri care au câștigat recunoaștere în rândul consumatorilor de toate vârstele, precum și al profesioniștilor din industrie. Parfumurile Very Sexy sunt atribute esențiale ale unei personalități feminine.
Aromele senzuale compuse din note contrastante și uleiuri esențiale creează o combinație puternică și persistentă. Spray-urile de corp Very Sexy denotă versatilitate, iar rolul lor este de a intensifica aroma apei de parfum care a afost aplicată dimineața. În același timp, acest spray este o alternativă excelentă la Very Sexy Eau de Parfum, datorită ambalajului său ușor și conținutului său de diferite tipuri de substanțe hidratante.
Roll-on-urile Very Sexy, mici și compacte conțin aceeași compoziție de parfum ca și flaconul standard. Deși cantitatea este mai mică, durata parfumului este exact aceeași, iar aceste roll-ons pot încăpea în orice geantă de mână, poșetă sau geantă de voiaj.
Loțiunile parfumate Very Sexy sunt produse cosmetice care se remarcă prin mirosul lor captivant, care, deși mai ușor decât parfumurile din aceeași gamă, are la fel de multă profunzime. În plus, loțiunile hidratează pielea în profunzime și creează o barieră protectoare. În combinație cu apa de parfum Very Sexy și spray-ul de corp, parfumul loțiunilor va deveni mai intens.
Victoria's Secret a fost fondată în San Francisco în 1977 de Roy Raymond, iar în 1982 a fost preluată de Leslie Wexner, creatorul magazinelor Limited Stores (devenite ulterior L Brands). Wexner condus compania în anii de vârf ai creșterii sale, dar imaginea sexualizată a brandului și lipsită de diversitate, chiar imaginea care a făcut-o populară, a îndepărtat-o de noile generații de consumatori.
În 2021, L Brands s-a împărțit în două, iar cele două mărci ale sale, Victoria's Secret și Bath&Body Works, au început să se comercializeze separat. Victoria's Secret operează astăzi 1.350 de magazine în șaptezeci de țări și are 30.000 de angajați.
my Geisha lansează prima campanie de Crăciun din România, generată cu ajutorul inteligenței artificiale
