Lectură de un minut

10 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Brandul Versastil, un nou jucător pe piața online de fashion

Dana Ferăstrăeru

Versastil, o nouă opțiune de shopping online pentru femei, intră pe piața de fashion din România cu o varietate de articole vestimentare. 

Povestea brandului Versastil a prins contur la începutul acestui an, însă primul pas făcut în direcția transformării acestei idei în realitate a avut loc în martie, în momentul în care a fost începută colaborarea cu diverși designeri și importatori. Magazinul comercializează articole de îmbrăcăminte și încălțăminte online, casual și elegante.

Cu ocazia inaugurării, clienții beneficiază de o reducere de 30% la toate articolele disponibile pe site folosind codul „bunvenit30”. Reducerea nu poate fi cumulată cu alte promoții deja existente.

„Versastil celebrează diversitatea. Fiecare dintre noi este, în esență, unic, iar fiecare își poate lăsa amprenta asupra modului în care integrează articolele noastre în stilul său personal. Vrem ca fashion-ul să fie un proces simplu, accesibil și distractiv pentru clienții noștri”, a declarat Eugen Olteanu, fondatorul Versastil.

Piața de fashion online din România va depăși 1 miliard de dolari până la finalul acestui an, iar veniturile vor avea o creștere anuală de 10% în perioada 2021 - 2025, ajungând la un volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până în 2025, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

Citeste si:
Digitalizarea în retailul din 2021: trenduri și investiții în industria lovită de pandemie

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul Versastil, un nou jucător pe piața online de fashion