Lectură de 3 minute

17 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Producătorul Verdino lansează o gamă nouă de cârnați și chifteluțe plant-based și începe exporturile în Marea Britanie și Germania

Angela Alexandru

Verdino Green Foods, primul È™i singurul producător român care oferă o alternativă sustenabilă la produsele din carne, pe bază de proteine de mazăre, a lansat o gamă nouă de cârnaÈ›i È™i chifteluÈ›e ca urmare a interesului din ce în ce mai crescut al consumatorilor români pentru alimente vegetale, dar È™i datorită creÈ™terii exportului în țări precum Spania, Olanda, ElveÈ›ia È™i Serbia.

Compania ajunge, astfel, la un portofoliu de 52 de produse vegane pe bază de proteine din mazăre, iar dezvoltarea lui continuă È™i in 2021.

Gama de produse Verdino poate fi găsită în majoritatea reÈ›elelor de comerÈ› modern, dar È™i online. În plus, o serie de restaurante È™i pizzerii È™i-au creat meniu vegan pentru care Verdino este principal furnizor de materii prime cum ar fi: burgeri, mici, salam Pepperoni, alternativă la feta, la cârnăciori È™i la carne tocată. Produsele Verdino vor ajunge în 2021 È™i în magazine din țări precum Marea Britanie È™i Germania, unde sunt semnate deja parteneriate cu distribuitori locali.

Noua gamă lansată include È™ase tipuri de cârnaÈ›i, fiecare din ei cu condimente È™i plante aromatice specifice bucătăriilor europene È™i orientale: Bratwurst È™i Bratwurst cu spanac, inspiraÈ›i de bucătăria austriacă È™i germană, cârnăciori de mic-dejun – inspiraÈ›i de gastronomia britanică, Merguez – cu condimente nord-africane, dar foarte populare È™i în FranÈ›a, cârnăciori Salsiccia, cu ierburi mediteraneene È™i cârnăciori de casă – cu condimentare românească, similară È™i cu gastronomia poloneză. Alături de noua gamă de cârnaÈ›i, Verdino Green Foods lansează È™i chifteluÈ›e gata formate, aÈ™ezate în matriÈ›a preformată È™i cheeseburgeri umpluÈ›i cu cuburi de cheddar, toate pe bază de proteină din mazăre.

“Anul 2020 a reprezentat recunoaÈ™terea noastră în piață ca principalul jucător în categoria plant-based din România. Am reuÈ™it să penetrăm piaÈ›a, astfel încât azi suntem prezenÈ›i în aproape toate reÈ›elele comerÈ›ului modern, dar È™i HORECA. Odată cu pandemia, consumatorii au început să conÈ™tientizeze efectele pozitive ale dietei flexitariene, una care încurajează consumul de alimente vegetale È™i o atitudine mai atentă, cu respect, față de resursele naturale. Cei mai mulÈ›i dintre retaileri au înÈ›eles că aceasta este direcÈ›ia viitorului È™i au devenit mai receptivi față de produsele plant-based. Astfel, am decis să ne extindem portofoliul, oferind consumatorilor o paletă largă din care să poată alege. Produsele Verdino întrunesc toate calitățile de gust ale consumatorilor noÈ™tri, sunt echilibrate caloric È™i reale surse de proteine È™i fibre. Suntem prezenÈ›i acum în trei zone importante din magazine: fresh, ultra-fresh È™i congelate, gama Verdino ajungând la 52 de produse È™i nu ne oprim aici”, spune Eberhart Raducanu, CEO Verdino Green Foods

Citeste si:
Piața de electro-IT continuă să crească în România în primele luni ale anului 2021

Conform unui studiu ING 2020, piaÈ›a produselor alternative pe bază de plante din UE È™i Marea Britanie va depăși 7,5 miliarde de euro până în anul 2025, comparativ cu 4,4 miliarde de euro în 2019. Există diferenÈ›e regionale în Europa în ceea ce priveÈ™te consumul produselor plant based, Marea Britanie fiind cea mai dezvoltată piață, cu vânzări în retail de aproape un miliard de euro, fiind urmată de FranÈ›a È™i Germania. Consumul per capitală este cel mai ridicat în Scandinavia È™i în Benelux.

Mazărea este considerată proteina viitorului pentru că în producÈ›ia unui kilogram de mazăre se consumă cu 87% mai puÈ›ină apă È™i se emite cu 90% mai puÈ›in CO2 decât în producÈ›ia unui kilogram de carne

Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Producătorul Verdino lansează o gamă nouă de cârnaÈ›i È™i chifteluÈ›e plant-based È™i începe exporturile în Marea Britanie È™i Germania