Grupul a mizat pe segmentul premium din portofoliu, gama de vin Purcari, care a crescut cu 29%, urmată de coniacul Bardar, care a înregistrat o creștere de 22%.
Cheltuielile de marketing au crescut cu 34%, iar profitul companiei a scăzut cu 13%, până la 51,3 milioane de lei.
În 2021, Purcari a cumpărat o participație de 10% din 8Wines.com, un retailer online de vin, care livrează în 40 de piețe, în special în Europa, dar și în Australia și Singapore. Crama Ceptura, parte din Purcari Wineries, a cumpărat anul trecut Vinoteca Gherasim Constantinescu, un cultivator de viță de vie din Dealu Mare, care are 73,6 hectare de teren, dintre care circa 55 sunt cultivate cu viță de vie matură.
Comparativ cu 2020, în 2021, recolta a crescut cu 55%, revenindu-și după doi ani de secetă. Anul trecut, în România s-a înregistrat o recoltă record, în timp ce sectorul HoReCa și-a revenit parțial, după restricțiile impuse de pandemie.
Conducerea companiei se așteaptă să facă față provocărilor sanitare și celor militare care ar putea urma, în contextul războiului Rusia-Ucraina și al pandemiei de Covid-19. Din 2021, vânzările către Rusia, Ucraina și Belarus reprezintă mai puțin de 5,4% din total.