Auchan Retail menționează faptul că această creștere a fost semnalată în toate țările unde se desfășoară operațiunile Auchan Retail, cu excepția Ucrainei.
Cazul Franței iese în evidență în cifrele prezentate, cu o creștere de la an la an de 1,7% a veniturilor raportate, totalul acestora ridicându-se le 16,6 miliarde euro. Performanța, în acest caz, a fost generată în special de hipermarketuri, care au realizat o creștere de la an la an de 2,4%. Modernizarea spațiilor comerciale, dar și digitalizarea caselor de marcat au dus la această creștere.
În plus, în Franța, Auchan a câștigat în 2022 nu mai puțin de 250.000 de clienți "pierduți" în anul anterior.
Totodată, se observă o performanță bună a tuturor țărilor din zona de vest a Europei, acestea (cu excepția Franței) raportând o creștere a veniturilor de 5,2%, ce totalizează 6,3 miliarde euro.
Auchan Retail în România
În România, Auchan observă o prezență bună a consumatorilor în magazinele din rețea, în special în contextul introducerii conceptului multi-format. Un număr de 273 de magazine au făcut trecerea către formatul oferit de retailer în stațiile Petrom.
Cu referire la Ucraina, Auchan Retail plănuiește unele redeschideri, cu atenție specială pe magazinul din Odesa, distrus la începutul războiului, dar care va reveni în luna martie 2023.
Nu în ultimul rând, rezultatele se referă și la piața din Rusia, unde grupul subliniază faptul că operează în acord cu termenii sancțiunilor internaționale și unde observă o scădere a traficului de consumatori începând din trimestrul al doilea din 2022.
DSV Road investește în digitalizare: clienții pot urmări în timp real unde se află mărfurile lor
