Cu o creștere procentuală de aproximativ 53% față de anul 2021, cifra de afaceri totală a companiei a înregistrat o ascensiune semnificativă. Comparativ cu anul 2021, când cifra de afaceri totală a fost de 26 milioane de euro (22 milioane euro cifra de afacere netă), în 2022 aceasta a însumat 40 milioane de euro (33,7 milioane euro cifra de afacere netă).
Pe lângă rezultatele pozitive din perioada post-pandemică, retailerul a avut și o extindere semnificativă a rețelei de magazine. La finalul anului 2021, grupul Various Brands și GRID opera un total de 40 de magazine.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clientilor, în permanentă schimbare, și pentru a se menține în fruntea pieței, retailerul a investit în 2022, aproximativ 800.000 euro în deschiderea noilor locații și îmbunătățirea magazinelor actuale ale ambelor branduri-uri, GRID și Various Brands, plus suma de 200.000 de euro în automatizarea și digitalizarea proceselor din magazine, atât pentru a atinge noi standarde de imagine și inovație, cât și de a menține și dezvolta relația cu partenerii-furnizori.
În 2023, Various Brands și GRID își propun să continue pe acest trend ascendent și să-și consolideze poziția pe piața de retail.
Planurile noastre includ extinderea rețelei de magazine cu minimum 4 noi locații în România, în orașe cheie, astfel încât să fim mai aproape de clienți. În același timp, ne propunem să dezvoltăm rețeaua de magazine cu 4-5 locații Various Brands și GRID, în Bulgaria și să pătrundem și pe alte piețe internaționale, în vederea extinderii notorietății ambelor branduri.
Susține, Bogdan Nania, co-owner.
Pentru anul 2023, un alt obiectiv-cheie de business constă în continuarea digitalizării proceselor din magazinele Various Brands și GRID, precum și alinierea platformelor online various-brands.ro și grid-sport.ro, la noile tehnologii din domeniu. Scopul final este acela de a oferi consumatorilor o experiență de cumpărare mai ușoară și mai accesibilă atât pe desktop, cât și pe dispozitivele mobile.
Amenzi ANAF de 1,55 milioane de lei în Dragonul Roșu: ce au găsit inspectorii antifraudă

Various Brands este un concept multibrand prezent pe piață încă din anul 2007. Cu o abordare strategică, orientată spre nevoile clientului și investiții constante în retail, Various Brands a crescut rapid într-o rețea națională, prezentă acum în 21 orașe cu 27 de magazine. În prezent, Various Brands este cea mai mare rețea de magazine sport cu capital 100% Românesc.
GRID este un nou concept multibrand prezent pe piață din 2018, cu primul magazin deschis în Pitești. Noul concept a luat naștere din dorința de a veni în întâmpinarea pasionaților de noile trenduri stradale și celor care vor să se remarce printr-un stil vestimentar aflat sub amprenta originalității.
GRID este noul limbaj în materie de streetwear și a ajuns rapid în topul preferințelor publicului tânăr. Succesul a condus inevitabil la deschiderea altor 16 magazine in Romania si in Bulgaria. În prezent, GRID reprezintă cea mai mare rețea de sneaker stores cu capital 100% românesc.