Veniturile nete din vânzările de băuturi către È™coli, restaurante, stadioane È™i alte businessuri în America de Nord s-a dublat în acest trimestru, iar vânzările de băuturi în străinătate s-au îmbunătățit de asemenea. PepsiCo declară că È™i-a dublat vânzările în mod organic pe pieÈ›ele emergente ca Mexic, Brazilia È™i India.
Venitul net total al companiei a crescut cu 20,5% la 19,22 milioane de dolari în acest trimestru încheiat la 12 iunie, peste aÈ™teptările prognozate la 17,96 milioane de dolari.
Cu excepÈ›ia unor articole, compania a câÈ™tigat 1,72 de dolari pe acÈ›iune, peste aÈ™teptările estimate la 1,53 de dolari pe acÈ›iune.
LanÈ›ul de gustări din America, Frito-Lay, a raportat o creÈ™tere netă de 7%,în ciuda aÈ™teptărilor că businessul va merge mai încet ca urmare a eliminării treptate a restricÈ›iilor.
Compania precizează că așteptările fiscale pentru 2021 per acțiune ar trebui să crească la 11%, comparativ cu prognoza prealabilă a unei creșteri mari cu o singură cifră. Compania a prognozat o creștere organică pe tot anul de 6%.
PepsiCo menÈ›ionează că va extinde un program de productivitate care va introduce mai multă automatizare în diferite pieÈ›e È™i va optimiza procesele sale de fabricaÈ›ie È™i lanÈ›ul de aprovizionare, rezultând taxe anticipate înainte de impozitare de aproximativ 3,15 miliarde de dolari. Estimarea anterioară a costului programului a fost de aproximativ 2,5 miliarde de dolari.
În plus, compania îÈ™i propune să reducă conÈ›inutul de zahăr din produsele populare din Europa cu un sfert până la jumătatea deceniului, precum È™i dezvoltarea unor băuturi mai sănătoase, hrănitoare.