Lectură de 2 minute

23 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Vânzările PepsiCo au crescut cu 24% în al doilea trimestru din acest an

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Pepsico a crescut prognoza profitului pentru anul 2021, pe baza cererii crescute pentru băuturile sale, în urma eliminării restricÈ›iilor în majoritatea statelor, scrie ESM Magazine. AcÈ›iunile companiei au crescut cu 2% la 152,25 dolari după vaccinarea populaÈ›iei, iar redeschiderea locurilor publice din Statele Unite a dus la o creÈ™tere a vânzărilor cu 24% în al doilea trimestru al acestui an. 

 

Veniturile nete din vânzările de băuturi către È™coli, restaurante, stadioane È™i alte businessuri în America de Nord s-a dublat în acest trimestru, iar vânzările de băuturi în străinătate s-au îmbunătățit de asemenea. PepsiCo declară că È™i-a dublat vânzările în mod organic pe pieÈ›ele emergente ca Mexic, Brazilia È™i India.

Venitul net total al companiei a crescut cu 20,5% la 19,22 milioane de dolari în acest trimestru încheiat la 12 iunie, peste aÈ™teptările prognozate la 17,96 milioane de dolari.

Cu excepÈ›ia unor articole, compania a câÈ™tigat 1,72 de dolari pe acÈ›iune, peste aÈ™teptările estimate la 1,53 de dolari pe acÈ›iune.

LanÈ›ul de gustări din America, Frito-Lay, a raportat o creÈ™tere netă de 7%,în ciuda aÈ™teptărilor că businessul va merge mai încet ca urmare a eliminării treptate a restricÈ›iilor.

Compania precizează că așteptările fiscale pentru 2021 per acțiune ar trebui să crească la 11%, comparativ cu prognoza prealabilă a unei creșteri mari cu o singură cifră. Compania a prognozat o creștere organică pe tot anul de 6%.

PepsiCo menÈ›ionează că va extinde un program de productivitate care va introduce mai multă automatizare în diferite pieÈ›e È™i va optimiza procesele sale de fabricaÈ›ie È™i lanÈ›ul de aprovizionare, rezultând taxe anticipate înainte de impozitare de aproximativ 3,15 miliarde de dolari. Estimarea anterioară a costului programului a fost de aproximativ 2,5 miliarde de dolari.

În plus, compania îÈ™i propune să reducă conÈ›inutul de zahăr din produsele populare din Europa cu un sfert până la jumătatea deceniului, precum È™i dezvoltarea unor băuturi mai sănătoase, hrănitoare.

Citeste si:
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Vânzările PepsiCo au crescut cu 24% în al doilea trimestru din acest an