”În ultimele 18 luni vânzările online au crescut semnificativ, în momentul de față aducând peste 10% din profitul total și îndreptându-se spre o cotă de 13%” , a declarat Alfonso Dolce, CEO al companiei de fashion, atunci când a fost întrebat despre vânzările online ale brandului în perioada pandemiei.
”Ne dorim ca fiecare client să se poată bucura de experiența shopping-ului într-unul din magazinele fizice Dolce & Gabbana, însă aceasta experiență trebuie și ea să fie integrată în dimensiunea digitală”, a adăugat Dolce, subliniind că ”digitalizarea a împins limitele consumatorilor” și a permis brandului să ajungă în ”țări care până acum nu erau în vizorul companiei, de exemplu, Croația, România și Polonia, care sunt în continuă creștere datorită vânzărilor online”.
Dolce&Gabanna, în magazinul multibrand din Marriott
Întrebat despre consolidarea pe piața de fashion, CEO-ul Dolce & Gabbana a adăugat: ”Consolidarea nu creează neapărat companii grozave, este vorba de calitatea produsului final, aceea face diferența. Prefer business-urile mici, de înaltă calitate care se consolidează de la an la an, creând o relație puternică între brand și consumator”.
Dolce&Gabanna este prezent în magazinul multibrand Hot-A-Porter, situat la parterul hotelului J.W. Marriott. Terminal Of Fashion - TOFF.ro reunește unele dintre cele mai importante branduri de lux: Valentino, Dolce&Gabbana, Saint Laurent, Jimmy Choo, Aquazzura, Gianvito Rossi, Lanvin, Pierre Hardy, Cesare Paciotti, Roberto Cavalli, Sophia Webster, Marcelo Burlon County of Milan, Palm Angels, Unravel Project și altele.