Lectură de un minut

12 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Vânzările online ale Franke au crescut cu 50% în campania de reduceri de la finalul lui 2021

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul elvențian de sisteme pentru bucătăriile de uz casnic și aplicații profesionale de food service Franke și-a crescut vânzările online cu 50% în campania de reduceri din noiembrie-decembrie, comparativ cu anul 2020. Compania vrea ca vânzările să crească cu 20% în primele trei luni din acest an.

Cele mai vândute produse din webshop-ul Franke au fost chiuvetele, bateriile, plitele și cuptoarele din colecțiile noi.

Reducerile Franke au fost cuprinse între 15% și 30% în perioada noiembrie-decembrie, în funcție de electrocasnicele la promoție.

Vânzări în creștere cu 20% în primele trei luni

Targetul pentru primul trimestru al anului 2022 vizează o creștere a vânzărilor cu 20%.

„Ne dorim ca la finalul lunii martie 2022 să înregistrăm o creștere a vânzărilor cu cel puțin 20% în webshop-ul Franke, comparativ cu același interval din 2021. Anul trecut, în plină pandemie, am reușit să obținem rezultate similare cu cele din 2019”, a declarat Florin Porojan, director general al Franke România.

Franke Home Solutions este o divizie a grupului Franke, activă în întreaga lume și are aproximativ 5.000 de angajați în aproape 40 de țări.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările online ale Franke au crescut cu 50% în campania de reduceri de la finalul lui 2021