Lectură de 2 minute

17 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Vânzările magazinelor din Veranda Mall au crescut cu 8% în 2024. Care sunt cele mai căutate produse

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Trendul de anul trecut, de creștere a numărului vizitatorilor Veranda Mall, s-a menținut și în primul trimestru al acestui an, evoluție pozitivă care s-a reflectat atât în vânzările raportate de magazine, cât și în atragerea de noi branduri, precum Sinsay. Astfel, Veranda Mall a atras cu 18% mai mulți vizitatori comparativ cu aceeași perioadă din 2023, înregistrând o creștere a vânzărilor de 8%.

Sursa foto: Veranda Mall

Pe categoria kiosks & stands creșterea este încă și mai vizibilă. În primul trimestru din 2024, Veranda Mall înregistra 15 locații în exterior și 35 în interior, de unde se pot achiziționa telefoane mobile și accesorii, bijuterii și parfumuri, cărți și jocuri pentru copii, urmând ca până în toamnă să mai să apară și altele, precum - mâncare asiatică și pachete cu diferite experiențe de la experimenteaza.ro.

La acestea se mai adaugă și servicii pentru posesorii de biciclete (soluții de parcare biciclete), o stație de e-mobility rentals pentru autovehicule electrice, precum și punctele de ridicare colete Easybox, DPD, Fanbox și Poșta Panduri. Pentru posesorii de autoturisme electrice, în acest moment Veranda Mall pune la dispoziție un număr de 11 stații de încărcare.

Veranda Mall s-a poziționat ca „mall de zi cu zi”, oferind locuitorilor din sectoarele 2 și 1 posibilitatea de a-și face cumpărăturile, a se distra sau a mânca într-un loc aproape de casă.

Anul trecut EBIDTA a crescut cu 20% față de anul 2022. Printre cele mai importante elemente determinante ale trendului ascendent se numără: creșterea traficului, comparativ cu 2022, dar și creșterea cu 15 % a veniturilor din închirierea spațiilor.Practic, în 2023, prin strategia de business aplicată s-au creat premisele optime pentru continuarea creșterii și în anul 2024.

Gradul de ocupare la 31 martie 2024 era de 99,2%, iar veniturile medii ale comercianților au crescut cu 8% în primele trei luni ale anului, față de T1 2023.

Un top 5 după categoriile care au înregistrat cele mai mari venituri în T1 2024 arată astfel:

  • 1. Restaurante și cafenele;
  • 2. Fashion;
  • 3. Servicii;
  • 4. Cosmetice și parfumerie;
  • 5. La egalitate – echipamentele sportive și încălțămintea;

Din punct de vedere al comunicării, T1 2024 a adus cu sine mult mai multe evenimente și acțiuni de promovare pentru a crește și diversifica traficul, generând un număr mult mai mare de potențiali clienți pentru chiriașii noștri. De asemenea, a fost și o perioadă de intense pregătiri pentru marile evenimente din T2 – T3:

Citeste si:
Carrefour aduce modelul brazilian de discount în Europa: cu ce format de magazin vrea să combată inflația
Carrefour aduce modelul brazilian de discount în Europa: cu ce format de magazin vrea să combată inflația

1. 1 iunie – activități în interiorul și exteriorul Veranda Mall;

2. Summer Fashion Gala – Ed. a III-a;

3. Târgul de jucării 2nd Life;

4. La dolce vita - incursiune senzorială prin lumea parfumurilor și a savorilor mediteraneene;

5. Retroval – festival retrospectivă a anilor `90 – 2000.

Veranda Mall este un centru comercial cu capital integral românesc, deschis în octombrie 2016 de către familia Pogonaru - în calitate de acționar majoritar. Printre cei mai importanți chiriași ai Veranda Mall menționăm: Cărturești, Leonidas, C&A, Decathlon, Benvenuti, Sinsay, English Home, Carrefour, Flanco, McDonald’s, KFC, Spotlight, CINEMAX, Banca Transilvania, BCR, WorldClass, Regina Maria, H&M etc.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările magazinelor din Veranda Mall au crescut cu 8% în 2024. Care sunt cele mai căutate produse