Lectură de 2 minute

13 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Vânzările Elefant.ro au crescut cu peste 60% în prima jumătate a anului

Anca Olteanu

Elefant.ro a înregistrat în primele 6 luni ale anului venituri totale din vânzări în valoare de 21,2 milioane euro, în creștere cu 62% față de perioada similară a anului trecut, când același indicator se ridica la 13,1 milioane euro, potrivit unui comunicat de presă.

Pentru prima dată în istorie, compania a înregistrat EBITDA pozitiv în intervalul ianuarie-iunie. Comparativ, în primul semestru din 2019, compania a raportat o pierdere de 1,2 milioane euro.

„Unul dintre cele mai importante obiective cu care am pornit la drum în 2020 a fost atins, ceea ce ne bucură, cu atât mai mult cu cât, în această perioadă aniversăm și 10 ani de la lansarea elefant.ro. Chiar dacă, în privința comerțului online, ultimele 3-4 luni au însemnat o schimbare majoră a pieței care poate s-ar fi întâmplat în câțiva ani, trebuie să privim cu precauție următoarele 6-12 luni în contextul crizei sanitare și economice globale, să investim înțelept și să consolidăm ceea ce am obținut până acum”, a declarat Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Pentru întregul exercițiu financiar, compania prognozează venituri totale de 45 milioane euro și menținerea pe profit operațional.

„Istoric vorbind, primul semestru contează cu 40% la veniturile anuale. Dar, acest an poate fi diferit având în vedere creșterea întregului comerț online în ultimele luni. Tendința s-ar putea inversa în al doilea semestru”, a explicat Sergiu Chircă.

Citeste si:
Adidas a pierdut aproape 400 milioane de dolari în trimestrul doi, deși vânzările online s-au dublat

Primul semestru a însemnat pentru elefant.ro și o dublare a numărului de clienți noi în fiecare lună, față de lunile similare din 2019. De două ori mai mulți clienți au intrat direct pe site-ul elefant.ro pentru a căuta produsele dorite, sărind astfel peste etapa cu motorul de căutare.

Plata cu cardul în primele 6 luni a crescut la peste 50% față de o medie de 15% în 2019, iar numărul total de clienți a depășit două milioane.

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 2.000.000 de clienți o gamă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin parteneri la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

Citeste si:
Din HoReCa în online. Andreea Micu, Avincis, despre lansarea magazinului online și evoluția în pandemie:
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările Elefant.ro au crescut cu peste 60% în prima jumătate a anului