Potrivit unei declaraÈ›ii a companiei, ideea a fost dezvoltată de Ian Ginoza, vicepreÈ™edintele Pinnacle pentru direcÈ›ie creativă. Pentru a sfida originile de skater ale brandului È™i pentru a împinge un punct de vedere diferit È™i unic, Ginoza È™i-a asumat responsabilitatea pentru OTW by Vans după ce s-a alăturat brandului anul trecut pentru a coordona colaborările cu designeri È™i artiÈ™ti de creaÈ›ie, potrivit Pinkermoda.es.
Vans a declarat că prima lansare comercială a OTW by Vans este planificată pentru începutul anului 2024, după închiderea liniei de produse Vault by Vans la sfârÈ™itul anului 2023. OTW by Vans va debuta apoi cu o experiență unică de cumpărături online. În plus, va fi oferit printr-o reÈ›ea selectată de angrosiÈ™ti din întreaga lume.
Noul brand OTW by Vans va avea două versiuni: OTW, care este mai experimentală, și Premium Standard, care va reedita unele dintre clasicele Vans.
Mai mult, OTW by Vans va comercializa articole de îmbrăcăminte, inclusiv încălțăminte, cu două linii distincte:
- OTW va fi o zonă specializată în explorarea de noi produse cu colaboratori externi pentru a împinge limitele expresiei de design dincolo de normă.
- Premium Standard va avea un caracter premium și mai accentuat, cu reeditarea clasicilor Vans, selectați din colecția sa de modele iconice.