În total, 74 de branduri își vor prezenta colecțiile toamnă-iarnă 2024, repartizate în 42 de show-uri și 32 de prezentări. Sezonul va debuta pe 16 ianuarie cu prezentarea de modă a finalistului LMVH Award Burç Akyol și se va încheia pe 21 ianuarie cu revenirea GmbH. Ambele show-uri și prezentări vor fi transmise în streaming și pe platforma Fédération de la Haute Couture et de la Mode, potrivit modaes.com.
Valentino și Balmain, care se întorc pe podiumul parizian pentru prima dată din 2020, coincizând cu începutul pandemiei, și-au programat show-urile pentru 20 ianuarie.
Cel de-al treilea spectacol al lui Pharrell Williams în calitate de director de creație pentru bărbați al Louis Vuitton va avea loc pe 16 ianuarie. Givenchy își va prezenta colecția pe podium pe 17 ianuarie, la câteva zile după plecarea directorului de creație Matthew M. Williams, la 1 ianuarie.
Loewe și Hermés defilează în aceeași zi cu Valentino și Balmain, sâmbătă, 20. Dior Home își prezintă colecția vineri, 19.
Trei mărci debutează cu prezentări la Săptămâna Modei de la Paris: japoneza Auralee, creată de Ryota Iwai; Winnie, fondată de Idris Balogun; și veteranul designer din Shanghai Ziggy Chen.
Alte mărci înscrise în calendar includ Berluti, Acne Studios, Bluemarble, Wales Bonner, Rick Owens, Issey Miyake, Amiri, Dries Van Noten și Kenzo, printre altele.