Prin programul „Brew Your Future”, participanții pot fi parte dintr-o comunitate internațională de trainees din toate țările în care Asahi Europe & International activează și reprezintă, de asemenea, un prim pas către o carieră în Ursus Breweries.
Este un program care are durata unui an și care începe în lunile august-septembrie, oferindu-le participanților experiență în departamentele: logistică, financiar, vânzări, marketing și trade marketing.
„Ne-am propus să creăm un program cuprinzător, care să le ofere celor care își doresc să lucreze în industria berii o varietate de oportunități. Cei care se vor alătura programului vor contribui la o mulțime de proiecte ambițioase, experiențe ce îi vor ajuta să își dezvolte abilitățile de lideri, să-și aprofundeze cunoștințele despre industria noastră și să poată înțelege strategia de afaceri a liderului pieței de bere din România și a uneia dintre companiile certificate ca Top Employer în 2021”, a declarat Zuzana Balejová, vicepreședinta departamentului de resurse umane din cadrul Ursus Breweries.
Recent, producătorul de bere Ursus Breweries lansează în România o băutură alcoolică de tipul hard seltzer, preferată de americani.
Ursus Breweries este un producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține trei fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.