Lectură de 3 minute

14 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Ursus Breweries lansează în România o băutură alcoolică de tipul hard seltzer

Anca Olteanu

Producătorul de bere Ursus Breweries lansează în România o băutură alcoolică de tipul hard seltzer, preferată de americani. Băutura a apărut în urmă cu câțiva ani și a dat startul unui nou trend în categoria băuturilor alcoolice aromate.

Hard Seltzer este o nouă categorie de băuturi alcoolice, apărută pe piața din Statele Unite în 2016 și are la bază apă acidulată și arome naturale de fructe. Viper nu are coloranți artificiali, conservanți și gluten, având 96 kcal/ 330 ml și un conținut moderat de alcool, de 4% vol.

Viper Hard Seltzer este produs în Plzen, Republica Cehă, în fabrica de bere Pilsen. Apa folosită provine dintr-un izvor aflat la 100 de metri adâncime, sub bazinul Pilsen.

„Lansarea Viper Hard Seltzer este o inovație pe piața băuturilor alcoolice. Toate categoriile importante de băuturi alcoolice se bazează pe rețete care există de sute sau chiar mii de ani în urmă. Însă dorința de inovație a existat întotdeauna așa că, de-a lungul timpului, au apărut diferite sortimente de băuturi care își doreau să atragă tot mai mulți consumatori către o experiență senzorială aparte.

Ultima reușită poate fi considerată categoria de mixuri de bere, inventată la începutul secolelor XIX – XX. Între timp însă, nu a mai apărut o altă băutură revoluționară, până acum. Așa că suntem încântați să oferim consumatorilor ceva nou și să lansăm o băutură într-o nouă categorie de băuturi alcoolice - categoria hard seltzer”, a declarat Marian Olteanu, Head of New Categories, Ursus Breweries.

Citeste si:
Producătorul Pilsner Urquell lansează noi ambalaje pentru berile din portofoliu

Cum se produce Viper Ursus

Procesul de producție pentru Viper este asemănător cu procesul de fabricare al berii. Apa este ingredientul principal și este procesată într-un recipient special de fierbere. Spre sfârșitul procesului de preparare, în timpul răcirii, se adaugă o bază de glucoză-fructoză pentru obținerea alcoolului și astfel începe procesul de fermentare naturală cu drojdie.

După aproximativ 6 zile de fermentare cu ajutorul drojdiei de bere, nivelul dorit de alcool și CO2 este atins. În continuare, lichidul este purificat pentru a fi limpede și cristalin, iar pentru a spori gustul răcoritor, produsul este îmbogățit cu aromă naturală de lime și cu suc de lime.

„România este una dintre primele țări din Europa unde am ales să lansăm Viper Hard Seltzer și pentru acest sezon am pregătit consumatorilor multe surprize”, a adăugat Sorin Tudor, Brand Manager Viper, Ursus Breweries.

Din punct de vedere al ambalajului, Viper va putea fi găsit la raft atât la sticlă, cât și la doză cu un volum de 330 ml și este lansat în variantele cu aromă de lime și cranberry.

Citeste si:
Ursus a lansat a patra ediție a programului educațional pentru studenți și absolvenți

Ursus Breweries este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ursus Breweries lansează în România o băutură alcoolică de tipul hard seltzer