Lectură de 2 minute

23 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Ursus Breweries demarează o campanie pentru angajați: „Facem berea, scriem povestea”

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În acest an, Ursus Breweries și-a rafinat poziționarea strategică de angajator, care vizează nucleul companiei: oamenii și oportunitățile la care au acces pentru a-și duce cariera la următorul nivel.

 

 

Sursa foto: Facebook

Ursus Breweries, unul dintre cei mai mari producător de bere din România, demarează o nouă campanie pentru promovarea brandului de angajator, definită în urma mai multor studii interne, cu scopul de a surprinde mai bine elementele care îi aduc împreună pe cei peste 1.600 de angajați. Conceptul noii platforme de comunicare, „Facem berea, scriem povestea”, subliniază trei piloni esențiali care definesc cultura organizațională a companiei: prietenie, pasiune și creștere.

Ambasadorii companiei

Conceptul noii platforme de comunicare, „Facem berea, scriem povestea”, exprimă angajamentul companiei de a continua să dezvolte un mediu de lucru în care fiecare angajat se simte confortabil, apreciat și dornic să se dezvolte și să scrie povestea brandurilor din portofoliul Ursus Breweries.

Mesajul este întărit de o echipă de ambasadori de brand formată din angajați din toate departamentele, care au devenit imaginea campaniei de comunicare și care au dorit să împărtășească detalii despre experiența lor la Ursus Breweries și să spună povestea evoluției lor în carieră în companie.

Ursus Breweries, certificat Top Employer

Compania a primit certificatul Top Employer acordat de către Institutul Top Employers din Țările de Jos în fiecare dintre ultimii trei ani.

În ultimii ani, organizația a realizat numeroase demersuri pentru a crea o experiență de lucru mai bună și mai incluzivă. Printre acestea se numără și aderarea la principiile Cartei Diversității din România, care reprezintă și un angajament public de a crea un mediu de lucru divers și incluziv, dar și o cultură organizațională bazată pe echitate. Totodată, Ursus Breweries a semnat angajamentul LEAD Network de a susține egalitatea de gen, demarând mai multe acțiuni în 2023 în această arie.

Ursus Breweries, producător de bere din România, este lider de piață de 8 ani. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.

Citeste si:
Studenți în fabricile de bere: Ursus a lansat o nouă ediție a programului de internship
Studenți în fabricile de bere: Ursus a lansat o nouă ediție a programului de internship
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ursus Breweries demarează o campanie pentru angajați: „Facem berea, scriem povestea”