Lectură de 4 minute

14 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Ursus Breweries a adus contribuții de peste 550 de milioane de lei la bugetul național și local, în 2020

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Producătorul de bere Ursus Breweries lansează a șasea ediție a Raportului de Dezvoltare Durabilă. Raportul prezintă activitatea și performanțele non-financiare ale companiei din perioada 2018 - 2020 și a fost realizat conform standardelor GRI (Global Reporting Initiative). În 2020, chiar și în condițiile unui an afectat puternic de pandemie, contribuțiile Ursus Breweries la bugetul național și local au fost de peste 550 milioane de lei, cu o contribuție considerabilă la economia României.

Raportul este structurat în patru mari capitole, care formează acronimul BERE: Berea – ca element central al afacerii, Elementul uman, Elementele de mediu și Responsabilitatea companiei.

Între altele, documentul cuprinde rezultatele și contribuțiile financiare ale companiei, implicarea în comunitățile în care este prezentă, modul de guvernanță, modul în care este abordată protecția sănătății și siguranța angajaților și a consumatorilor, măsurile luate pentru a reduce impactul asupra mediului, precum și inițiativele de prevenire a consumului dăunător de alcool.

În perioada analizată, în medie, 74% din bugetul de achiziții al companiei a fost direcționat către furnizori din România.

Retail jobs

“Raportul de Dezvoltare Durabilă marchează angajamentul nostru, în calitate de lider de piață, de a respecta practicile responsabile de afaceri, care presupun minimizarea impactului asupra mediului, precum și sprijinirea comunităților în care activăm. Țintele companiei legate de sustenabilitate includ amprenta neutră de carbon, reducerea consumului de apă, sustenabilitatea resurselor, ambalajele circulare, incluziunea și bunăstarea angajaţilor şi consumatorilor, precum și promovarea alegerilor responsabile.

Prin acest raport, dorim să arătăm care este evoluția noastră în zona dezvoltării sustenabile, care sunt obiectivele pe care ni le-am stabilit, precum și modul în care ne măsurăm performanța”, a declarat Robert Uzună, vicepreşedinte corporate Affairs al Ursus Breweries.

Ursus a scăzut cantitatea de apă folosită pentru producerea berii

În ceea ce privește eforturile legate de mediu, Ursus Breweries a continuat să scadă cantitatea de apă folosită pentru producerea berii, de la 2,87 litri/ litru de bere produs în 2017 la 2,76 litri în 2020, apropiindu-se astfel de ținta stabilită pentru 2025 de a ajunge la 2.75 litri de apă/litru de bere produs.

Totodată, în perioada 2018-2020, analizată în raport, investițiile Ursus Breweries se ridică la peste 50 de milioane de euro, în diverse arii, precum facilități de producție, depozite etc.

Citeste si:
Retailul alimentar din România ar putea depăși 142 miliarde de lei în 2021. Lidl detronează Kaufland
Retailul alimentar din România ar putea depăși 142 miliarde de lei în 2021. Lidl detronează Kaufland

În perioada 2018-2020 a fost produsă o cantitate de 21,5 milioane de hectolitri de bere, cu 50 de milioane investiți în acest interval. În plus, compania a susținut studenții și elevii prin programe de formare, stagii și burse de merit în valoare de 465.000 lei.

Ursus Breweries a acordat o finanțare în valoare de un milion de lei pentru Crucea Roșie Română pentru achiziționarea de echipamente medicaleși au fost strânși 200.000 lei prin campania #separatidarimpreuna a brandului Timișoreana. În plus, compania a creat 12 zone de relaxare în comunități locale prin brandul Ciucaș.

În ceea ce privește prevenirea consumului dăunător de alcool, compania a organizat ateliere adresate părinților și profesioniștilor din educație pentru prevenirea consumului de alcool de către tineri, a relansat aplicația Zero la Mie pentru estimarea timpului în care alcoolul din sânge revine la 0‰. În plus, producătorul de bere a alocat 4,7 milioane de lei pentru sprijinirea comunităților prin sponsorizări, donații și proiecte comunitare.

În ceea ce privește componenta de mediu, producătorul de bere a folosit mai puțină apă în producție: de la 2,87 litri în 2017 până la 2,76 litri apă/ ltri bere în 2020, a înlocui motostivuitoarele pe gaz cu cele electrice, ceea ce înseamnă reducerea amprentei de carbon. Compania a organizat acțiuni de colectare și reciclare implementate în cadrul marilor festivaluri locale, prin brandurile Ursus, Peroni și Ciucaș.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, Viper Hard Seltzer, St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține trei fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Din 2017, Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.

Sursa foto: Facebook Ursus Breweries

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ursus Breweries a adus contribuții de peste 550 de milioane de lei la bugetul național și local, în 2020