Lectură de un minut

16 Jan 2024 - Știri și Noutăți

Unilever vinde brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În urma unei analize strategice detaliate, Unilever a decis să vândă brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora. Tranzacția nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru.

Sursa foto: Shutterstock.com

Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey, promovând în continuare un stil de viață sănătos.

Prioritatea Unilever este, în acest moment, susținerea tuturor colegilor impactați de această transformare.

În decembrie 2023, în urma vânzării brandului de cosmetice Elida Beauty care, printre alte produse de îngrijire, comercializa și șamponul Timotei, Unilever a preluat marca de produse de îngrijire a părului K18. Compania a anunțat achiziția mărcii premium de produse de îngrijire a părului "biotehnologice" K18, în încercarea de a-și consolida portofoliul în jurul unor segmente cu o creștere mai mare.

Unilever a vândut recent cele două duzini de mărci ale diviziei sale de frumusețe Elida Beauty către fondul de investiții Yellow Wood Partners, dar Zwitsal nu se numără printre acestea - contrar informațiilor anterioare.

Sub conducerea noului său director general Hein Schumacher, Unilever dorește să se concentreze pe cele mai puternice treizeci de mărci ale sale, care reprezintă peste două treimi din vânzările sale totale. La începutul acestui an, compania a vândut deja marca de bărbierit Dollar Shave Club, cândva un pionier al vânzărilor directe către consumatori în domeniul bunurilor de larg consum, către compania de investiții Nexus.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Unilever vinde brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora